dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Švajgrová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:56:09Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:56:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37998 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je popsat, jaká očekávání mají pedagogové od školních psychologů. Teoretické koncepty nastiňují problematiku školní psychologie a vztahové sítě školního psychologa. Tyto poznatky jsou východiskem pro výzkumnou sondu, která se zabývá tím, jak vnímají pedagogové spolupráci se školními psychology. Odpověď byla hledána pomocí kvalitativní výzkumné strategie. Celkově lze o očekávání pedagogů od školních psychologů říci, že jsou vysoká a kladou v nich důraz na osobní i profesní stránku školních psychologů. Očekávání pedagogů bývají mnohdy nejasná a to může způsobovat vzájemné neshody se školními psychology. I za těchto podmínek pedagogové práci a pomoc školních psychologů oceňují, a zvláště v dobách inkluze, ji potřebují. | cze |
dc.format | 85 | |
dc.format | 85 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní psychologie | cze |
dc.subject | očekávání pedagogů | cze |
dc.subject | školní psycholog | cze |
dc.subject | spolupráce pedagogů se školními psychology | cze |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cze |
dc.subject | psychology of education | eng |
dc.subject | expectacions of pedagogical workers | eng |
dc.subject | school psychologist | eng |
dc.subject | cooperation of pedagogical workers with school psychologists | eng |
dc.subject | qualitative research | eng |
dc.title | Očekávání pedagogů od školních psychologů | cze |
dc.title.alternative | Expectacions of pedagogical workers from psychologists | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46814 | |
dc.description.abstract-translated | The goal of my thesis is to describe what expectations pedagogical workers have from
psychologists. The theoretical part contains information about psychology of education and school psychologist's relationships. Based on that knowledge I tried to discover expectations of pedagogical workers from school psychologists. For that, I used qualitative research techniques. In overall professional and personal expectations of pedagogical workers from school psychologists are high. Sometimes expectations of pedagogical workers can be unclear which can cause misunderstanding among pedagogical workers and school psychologists. But even then pedagogical workers appreciate school psychologists especially because of inclusion. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |