dc.contributor.advisor | Křivancová, Michaela | |
dc.contributor.author | Dobrovolná, Martina | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:56:16Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:56:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38008 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou interpunkce ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy. Teoretická část pojednává o obecných pravidlech užívání interpunkce ve větě jednoduché i v souvětí a její součástí je také porovnání výkladu interpunkce a typů cvičení v současných učebnicích pro 8. a 9. ročník základních škol. Výzkumná část ověřuje úroveň dosažených znalostí z oblasti interpunkce u žáků 8. a 9. ročníků. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pravopis | cze |
dc.subject | interpunkce | cze |
dc.subject | porovnání učebnic | cze |
dc.subject | pravidla užívání interpunkce | cze |
dc.subject | orthography | eng |
dc.subject | punctuation | eng |
dc.subject | comparison of textbooks | eng |
dc.subject | rules of punctuation | eng |
dc.title | Problematika interpunkce ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The issue of punctuation in the teaching of the Czech language at the second grade of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47408 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on the issue of punctuation in the teaching of the Czech language at the second grade of primary school. The theoretical part deals with general rules of using punctuation in simple sentence, compound sentence and complex sentence. The second part of theory deals with comparison of interpretation and the type of exercises in chosen contemporary textbooks of Czech language for eighth and ninth grade children. The practical part is about checking a level of achieved knowledge of punctuation at the eighth and ninth grade children. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Schacherl, Martin | |