Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorDedková, Tereza
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:40Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:40Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38034
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je arteterapie s dětmi s kombinovaným postižením. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První kapitola seznamuje čtenáře s definicí arteterapie. Druhá kapitola popisuje jednotlivé etapy výtvarného projevu dětí. Třetí kapitola se zabývá arteterapií s dětmi. Ve čtvrté kapitole zmiňuji kombinované postižení. V praktické části je snahou zkoumat, jak lze arteterapeuticky pracovat s dětmi s kombinovaným postižením. Stručně popisuje skupinovou práci s dětmi s kombinovaným postižením a na dvou případových studiích uplatňuje kvalitativní metodu sběru dat. Na základě dlouhodobého pozorování reflektuje změny ve výtvarné tvorbě dětí s postižením v souvislosti s arteterapeutickým působením.cze
dc.format92 s.
dc.format92 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectděticze
dc.subjectkombinované postiženícze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectart therapyeng
dc.subjectartistic expressioneng
dc.subjectcase reporteng
dc.subjectchildreneng
dc.subjectmultiple disabilitieseng
dc.titleArteterapie s dětmi s kombinovaným postiženímcze
dc.title.alternativeArt therapy with children with multiple disabilitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47929
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the topic of art therapy for children with multiple disabilities. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part contains four main chapters. The first chapter defines the term art therapy. The second chapter describes the individual stages of artistic expression in children. The third chapter focuses on art therapy with children. The fourth chapter defines multiple disabilities. The practical part is research into the possibilities of art-therapeutic work for children with multiple disabilities. It briefly describes group work with children with multiple disabilities and applies a qualitative method of data collection using two case studies. Based on long term observation, it reflects on changes in the artistic expression of children with disabilities in connection with art-therapeutic effects.eng
dc.date.accepted2018-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePerout, Evžen


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam