Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorNeradová, Jana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:41Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:41Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38035
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem výuky regionální geografie Spojeného království Velké Británie a Severního Irska na 2. stupni ZŠ. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak se liší přístupy ve výuce regionální geografie Spojeného království na Gymnáziu v Sedlčanech a ZŠ Kosova Hora. Dalším cílem také bylo zjistit stav znalostí žáků týkajících se sledovaného tématu. Teoretická část práce se zabývá postavením práce v rámci kurikulárních dokumentů platných v České republice, tj. rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program, tematické plány a vybrané učebnice zeměpisu a anglického jazyka. Část práce je také věnována didaktickému rozboru těchto učebnic. Na základě prostudovaných materiálů a návštěv výuky bylo sestaveno pilotní šetření pro žáky třídy tercie Gymnázia Sedlčany a 8. třídy ZŠ Kosova Hora týkající se Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Na základě výsledků pilotního šetření byly připraveny náměty výukových aktivit, které se dají použít jak ve výuce zeměpisu, tak ve výuce anglického jazyka. Tyto aktivity mohou být podrobněji zpracovány v diplomové práci.cze
dc.format61 s. + 21 s. příloh
dc.format61 s. + 21 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRegionální geografiecze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectSpojené království Velké Británie a Severního Irskacze
dc.subjectmezipředmětové vazbycze
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subject2. stupeň ZŠcze
dc.subjectRegional geographyeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectUnited Kingdom of Great Britain and Northern Irelandeng
dc.subjectintersubject relationseng
dc.subjectgeographyeng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectsecond degree of basic schooleng
dc.titleVýuka Regionální geografie Spojeného království Velké Británie a Severního Irska jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeTeaching of regional geography of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland as a resource of development of the intersubject relations of Geography and English language in the second degree of basic schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47990
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of regional geography of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland in the second degree of basic school. The main goal was to find out how the approach to teaching of regional geography of the United Kingdom varies in Grammar school in Sedlčany and basic school in Kosova Hora. Another goal was to find out how much pupils know about the topic. Theoretical part deals with a role of the thesis in curricular documents valid in the Czech Republic such as Framework Educational Program, School Educational Program, Thematic Plans and selected Geography and English language textbooks. One part of the thesis is dedicated to didactic analysis of these textbooks. Pilot survey for pupils of tercie at Grammar school Sedlčany and 8th grade of Basic school in Kosova Hora was based on perused materials and visits of school lessons. According to the results of the survey were prepeared ideas for educational activities which can be used in Geography and English lessons. These activities can be processed more in diploma thesis.eng
dc.date.accepted2018-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRypl, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam