Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZávodská, Radka
dc.contributor.authorMalečková, Michaela
dc.date.accessioned2022-03-08T13:57:05Z
dc.date.available2022-03-08T13:57:05Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38057
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem učebních stylů. V literárním přehledu je popsáno učení, přístupy k učení a strategie v učení. Dále literární přehled prezentuje nejznámější autory a jejich teorie týkající se stylů učení žáků. Část práce se věnuje diagnostice učebních stylů. V poslední části jsou charakterizované vyučovací metody učitele v hodinách přírodopisu a společné znaky vyučovacích metod a učebních stylů žáků. Praktická část a výsledky jsou zaměřeny na učební styly žáků 8. a 9. ročníků základních škol. Výzkumná datová sada celkem obsahuje 125 případů, díky kterým se podařilo reflektovat rozdíly v učebních stylech v závislosti na pohlaví žáků a souvislost určitého učebního stylu s přírodopisem a oblibou tohoto předmětu. Dále je zjišťováno, zda souvisí určitá preferovaná oblast v přírodopisu s učebním stylem, jestli výuková metoda má vliv na oblíbenost přírodopisu, nebo jestli souvisí určitý učební styl s výukovými metodami a formami v přírodopisu.cze
dc.format72 s. (79 144 znaků)
dc.format72 s. (79 144 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučenícze
dc.subjectučební stylcze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectlearningeng
dc.subjectlearning styleeng
dc.subjectbiologyeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.titleUčební styly žáků ve výuce přírodopisucze
dc.title.alternativeLearning styles of pupils in the education of natural historyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49257
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the topic of learning styles. There are described learning and some approaches to learning and strategies of learning in the review of literature. The next part of the literary part presents the most famous authors and their theories concerning learning styles of students. The following part applies on diagnostics of learning styles. In the last part there are characterised teaching methods which are used in biology and the signs that teaching methods and learning styles have in common. The practical part and results focused on learning styles of students from 8th and 9th classes from primary schools. The research data set contains 125 cases that reflect differences in learning styles depending on the pupil's gender or whether certain learning styles are related to biology. It is found whether a certain favourite area of biology (f. e. biology of human body, zoology, botany ...) is related to a learning style, whether the teaching method affects the popularity of biology, or whether a certain learning style is related to the teaching methods and forms in biology.eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam