dc.contributor.advisor | Štěpánková, Hana | |
dc.contributor.author | Mácová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:57:15Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:57:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38064 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci "Vybrané úlohy z matematické olympiády" jsou srozumitelně rozepsány a vypočítány převzaté příklady z matematických olympiád. Tyto příklady jsou určeny pro žáky pátých až sedmých tříd. Úlohy jsou doplněny o návodné úlohy, které by žákům měly pomoci pochopit složitější úlohy. Učitelé příklady mohou využívat jako pomůcku či inspiraci do hodin matematiky. Převzaté úlohy jsou rozděleny do tří kategorií, podle typu řešení úloh, a to logické, geometrické a analytické. | cze |
dc.format | 56 stran. | |
dc.format | 56 stran. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Matematické úlohy | cze |
dc.subject | logické úvahy | cze |
dc.subject | řešení úloh | cze |
dc.subject | geometrické útvary | cze |
dc.subject | návodné úlohy | cze |
dc.subject | názorné obrázky | cze |
dc.subject | rovnice | cze |
dc.subject | matematická olympiáda | cze |
dc.subject | postupy | cze |
dc.subject | Mathematical problems | eng |
dc.subject | logical reasoning | eng |
dc.subject | problem solving | eng |
dc.subject | geometric tasks | eng |
dc.subject | instructional tasks | eng |
dc.subject | illustration pictures | eng |
dc.subject | equation | eng |
dc.subject | mathematical Olympiad | eng |
dc.subject | progresses | eng |
dc.title | Vybrané úlohy z matematické olympiády | cze |
dc.title.alternative | Some problems from the Olympic games in Mathematics | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49326 | |
dc.description.abstract-translated | In this bachelor thesis "Some problems from the Olympic games in Mathematics" are comprehensively elaborated and calculated examples taken from mathematical Olympiads. These examples are intended for pupils of the fifth to seventh classes. Tasks are supplemented by an instruction tasks, that should help pupils to understand more complex tasks. Teachers can use examples as an aid or inspiration for their mathematics lessons. The assumed tasks are divided into three categories, depending on the type of task resolution, logical, geometric and analytical. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-Zu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petrášková, Vladimíra | |