dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Ptáčníková, Květoslava | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:57:17Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:57:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38065 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se v teoretické části zabývá využitím školních zahrad v různých tématech. Autorka nastiňuje historii školních zahrad, pojednává o jejich aktuálním využívání, popisuje prvky vyskytující se v uvedeném prostředí a zabývá se problematikou výuky na školních zahradách.
Cílem praktické části bylo vypracovat sérii metodických listů pro učitele a pracovních listů pro žáky druhého stupně, které se dají použít při výuce v prostorách školních zahrad v hodinách přírodopisu a zeměpisu.
Doplňkem práce je orientační dotazník týkající se aktuálního stavu využívání školních zahrad ve výuce při základních školách. | cze |
dc.format | 103 s. | |
dc.format | 103 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní zahrada | cze |
dc.subject | výuka na školní zahradě | cze |
dc.subject | přírodní zahrada | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | the school garden | eng |
dc.subject | tuition in the school garden | eng |
dc.subject | natural garden | eng |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.title | Výuka přírodopisu a zeměpisu v modelovém prostředí školních zahrad na druhém stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Teaching biology and geography with the use of model school gardens at the secondary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49355 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the bachelor thesis pursues different ways of using school gardening. The author is showing the history of school gardening, dealing with their actual use, describing the elements occuring in the said environment and dealing with the problems of school gardening education.
The target of the practical part was to develop series of methodological sheets for teachers and exercises for secondary school's pupils, which could be used during tuitions of biology and geography in the premises of school gardens.
The supplement of the thesis is an orientation questionnaire concerning the actual use of school gardens in primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chmelová, Štěpánka | |