Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorPtáčníková, Květoslava
dc.date.accessioned2022-03-08T13:57:17Z
dc.date.available2022-03-08T13:57:17Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38065
dc.description.abstractBakalářská práce se v teoretické části zabývá využitím školních zahrad v různých tématech. Autorka nastiňuje historii školních zahrad, pojednává o jejich aktuálním využívání, popisuje prvky vyskytující se v uvedeném prostředí a zabývá se problematikou výuky na školních zahradách. Cílem praktické části bylo vypracovat sérii metodických listů pro učitele a pracovních listů pro žáky druhého stupně, které se dají použít při výuce v prostorách školních zahrad v hodinách přírodopisu a zeměpisu. Doplňkem práce je orientační dotazník týkající se aktuálního stavu využívání školních zahrad ve výuce při základních školách.cze
dc.format103 s.
dc.format103 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zahradacze
dc.subjectvýuka na školní zahraděcze
dc.subjectpřírodní zahradacze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectthe school gardeneng
dc.subjecttuition in the school gardeneng
dc.subjectnatural gardeneng
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.titleVýuka přírodopisu a zeměpisu v modelovém prostředí školních zahrad na druhém stupni základních školcze
dc.title.alternativeTeaching biology and geography with the use of model school gardens at the secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49355
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the bachelor thesis pursues different ways of using school gardening. The author is showing the history of school gardening, dealing with their actual use, describing the elements occuring in the said environment and dealing with the problems of school gardening education. The target of the practical part was to develop series of methodological sheets for teachers and exercises for secondary school's pupils, which could be used during tuitions of biology and geography in the premises of school gardens. The supplement of the thesis is an orientation questionnaire concerning the actual use of school gardens in primary schools.eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam