dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Morávková, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:57:25Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:57:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-06-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38072 | |
dc.description.abstract | Tato práce s názvem Pravidla a nekázeň v mateřské škole je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje pojmy jako je socializace dítěte, vývoj morálního usuzování v předškolním věku, pojem kázně a nekázně. Závěr teoretické části pojednává o pravidlech a jejich vytváření v mateřské škole. V praktické části je popsáno, s jakými pravidly jsou děti seznamovány v mateřských školách, jaké projevy chování označují učitelky mateřských škol za nekázeň a jakými způsoby je řešena nekázeň vyskytující se v prostředí mateřské školy. V závěru práce jsou shrnuty informace získané z hloubkových rozhovorů s učitelkami mateřských škol. | cze |
dc.format | 77 s. | |
dc.format | 77 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | nekázeň v mateřské škole | cze |
dc.subject | nevhodné chování | cze |
dc.subject | pravidla | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | indiscipline in a kindergarten | eng |
dc.subject | inappropriate behaviour | eng |
dc.subject | rules | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.title | Pravidla a nekázeň v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The rules and indiscipline in a Kindergarten. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49779 | |
dc.description.abstract-translated | This work called "The Rules and Indiscipline in a Kindergarten" is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes concepts such as child socialization, the development of moral reasoning in a pre-school age, the notion of discipline and non-discipline. The conclusion of the theoretical part deals with the rules and their creation in a kindergarten. In the practical part, the rules are described with which the children are acquainted in kindergartens, what behavioural manifestations kindergarten teachers describe as indiscipline and in what ways the indiscipline is solved that occurs in the kindergarten environment. In the conclusion there are summarized information from in-depth interviews with kindergarten teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |