Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorKrákorová, Ivana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:57:39Z
dc.date.available2022-03-08T13:57:39Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38084
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tvorbou alternativní výukové metody a ověřením multimediálních prezentací v teoretickém a praktickém vyučování oboru cukrář. Teoretická část práce objasňuje rámcové a školní vzdělávací programy, dále popisuje výukové cíle a organizační formy výuky. Následně se práce věnuje výukovým metodám a didaktickým principům. Dále je charakteristika didaktických prostředků. Praktická část popisuje teorii a praxi odborného výcviku oboru cukrář na dané škole. Těžiště praktické části spočívá ve vytváření videozáznamů, které v souladu s didaktickými principy inovují tradiční výukové metody. Na základě sběru a analýzy dat pak práce zjišťuje, do jaké míry jsou prezentace vytvořené pomocí videotechniky přínosem do výuky.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleTvorba a ověření multimediálních prezentací v teoretickém a praktickém vyučování oboru cukrářcze
dc.title.alternativeMaking and verification of multimedia presentations in theoretical and practical lessons of the confectioner´s profession.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50387
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis deals with creating an alternative teaching method and verifying multimedia presentations both in theoretical and practical teaching in the confectioner´s profession. The theoretical part of the thesis clarifies framework and school educational programs. Furthermore, it describes teaching goals and organizational forms of lessons. The thesis also deals with teaching methods and didactic principles. Furthermore the above mentioned characteristics of didactic devices. The practical part describes the theory and training of the confectioner´s professional experience at a specific school. The focus of the practical part lays in video recording which in accordance with didactic principles innovates traditional teaching methods. On the basis of collecting and analyzing data the thesis discovers in what measure the presentations created by means of video equipment are beneficial to lessons.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam