Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHošpesová, Alena
dc.contributor.authorMinářová, Kristýna
dc.date.accessioned2022-03-08T13:58:09Z
dc.date.available2022-03-08T13:58:09Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38103
dc.description.abstractZáměrem bakalářské práce je vytvoření deseti vzdělávacích nabídek pro rozvoj předmatematické gramotnosti v předškolním věku. Teoretická část se zabývá předškolním věkem, seznamuje s kognitivním vývojem a s jednotlivými poznávacími procesy, které jsou důležité pro rozvoj předmatematické gramotnosti u předškolních dětí. Vymezuje pojem předmatematická gramotnost a definuje její jednotlivé komponenty. Na závěr teoretické části jsou uvedeny aktivity, které rozvíjí základní matematické představy v dané věkové kategorii. Praktická část je rozdělena na dvě části vytvoření deseti vzdělávacích nabídek na různá témata pro rozvoj předmatematické gramotnosti u předškolních dětí a následné vyhodnocení výukových experimentů, které byly odzkoušeny v prostředí mateřské školy.cze
dc.format125
dc.format125
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkognitivní vývojcze
dc.subjectpředmatematická gramotnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectfancognitive developmenteng
dc.subjectpre-mathematical literacyeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.titleRozvíjení předmatematické gramotnosti dětí v předškolním věkucze
dc.title.alternativeKnowledge of mathematics at the beginning of school attendanceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50668
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to create ten educational suggestions for the development of pre-mathematical literacy at pre-school age. The theoretical part deals with pre-school age, introduces the cognitive development and the individual cognitive processes that are important for the development of pre-mathematical literacy with pre-school children. It defines the concept of pre-mathematical literacy and defines its individual components. At the end of the theoretical part there are presented activities that develop the basic mathematical ideas in the stated age category. The practical part is divided into two parts the creation of ten educational offers on various topics for the development of pre-mathematical literacy with pre-school children and the subsequent evaluation of the teaching experiments that have been tested in a kindergarten.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamková, Libuše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam