Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuda, Stanislav
dc.contributor.authorPálová, Bára Bianca
dc.date.accessioned2022-03-08T13:58:22Z
dc.date.available2022-03-08T13:58:22Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38111
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou náhradní rodinné péče a spolupráce rodiny s mateřskou školou. Zaměřuje se na proces zprostředkování osvojení, průběh osvojování a adaptaci osvojeného dítěte na nové prostředí rodiny a školy. Zejména se zaměřuje na komunikaci mateřské školy s rodinou a na přístup a informovanost předškolních pedagogů. Teoretická část práce se zabývá problematikou rodiny, náhradní rodinnou péčí, předškolním obdobím a adaptací dítěte. Praktická část je zaměřena na hloubkový rozhovor s osvojiteli a pohled na jejich zkušenost s procesem adopce. Současně byl pozorován vývoj dítěte a socializační proces v průběhu adaptace v mateřské škole. Výzkum ukázal, že komunikace rodiny a pedagogů byla v pořádku a že vedení mateřské školy bylo srozuměno s rodinnou anamnézou i jejich specifiky. Data získaná z rozhovoru byla následně interpretována do případové studie.cze
dc.format50 s. (73 605 znaků)
dc.format50 s. (73 605 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnáhradní rodinná péčecze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectfoster careeng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.titleDěti v náhradní rodinné péči a spolupráce rodiny s mateřskou školoucze
dc.title.alternativeChildren in foster care and family cooperation with the kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50770
dc.description.abstract-translatedMy bachelor's thesis deals with matters of foster care and cooperation of family with kindergarten. It focuses on process of adopting mediation, run of adopting and adaptation of child on new family surrounding and kindergarten. Especially focuses on communication between kindergarten and family and on accessibility and foreknowledge of pre-school pedagogues. Theoretical part deals with matters of family, foster care, pre-school age and adaptation on kindergarten. Practical part was aim at detail interview with adopters and their own view on experience with proces of adoption. Progression of child and socialization process during adaptation at kindergarten was observe simultaneously. Research showed that the communication between family and pedagogues was in order and that the direction of kindergarten was met with family anamnesis and its specifics. Data acquired from the interview were interpret to the case study.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNota, Josef


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam