dc.contributor.advisor | Tobias Samohejlová, Marie | |
dc.contributor.author | Hrušková, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:58:35Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:58:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38118 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá prevencí rizikového chování u dětí se sluchovým postižením předškolního věku. Teoretická část práce se zaobírá problematikou sluchu a sluchového postižení. Představuje tudíž základní teoretická východiska oboru surdopedie. Praktickou část tvoří pedagogický kvalitativní výzkum zaměřený na zmapování procesu socializace dítěte se sluchovým postižením do prostředí mateřské školy s důrazem na prevenci rizikového chování. Hlavním cílem výzkumného šetření je zjistit, jaké způsoby prevence preferují a využívají vybrané mateřské školy zprostředkovávající předškolní vzdělávání jedincům se sluchovým postižením. | cze |
dc.format | 68 s. (124 640 znaků) | |
dc.format | 68 s. (124 640 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sluchové postižení | cze |
dc.subject | sluchadla | cze |
dc.subject | kochleární implantát | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | edukace | cze |
dc.subject | rizikové chování | cze |
dc.subject | porucha chování | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | hearing impairment | eng |
dc.subject | hearing aids | eng |
dc.subject | cochlear implant | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | risky behavior | eng |
dc.subject | behavior disorder | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.title | Role pedagoga v adaptivním procesu dětí se sluchovým postižením v prostředí mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | The role of a teacher in the process of hearing-impaired children's adaption to kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50921 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the prevention of risky behaviour in pre-school hearing-impaired children. The theoretical part deals with the sense of hearing and hearing impairment. It presents the theoretical basis of surdopedy. It is followed by the practical part which consists of pedagogical qualitative research focused on the mapping of the hearing-impaired child socialization process in the environment of kindergarten. The prevention of risky behavior is stressed. Main goal of the above-mentioned research is to reveal which methods of prevention are preferred and used by the selected kindergartens which provide pre-school education to hearing-impaired individuals. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílková, Zuzana | |