Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorKřikavová, Zdeňka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:58:47Z
dc.date.available2022-03-08T13:58:47Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38125
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem Obavy řídících pracovníků mateřských škol při přijímání dvouletých dětí do mateřských škol. Teoretická část obsahuje specifika vývoje dětí ve věku dvou let, konkrétně biologická specifika, psychomotorický, emoční a sociální vývoj. Druhá část se zabývá podmínkami vzdělávání dvouletých dětí. Jelikož dvouleté děti jsou na jiném stupni vývoje, je pro ně nutné vytvořit takové podmínky, aby odpovídaly jejich potřebám. Od základních věcných podmínek, jako je vybavení tříd, až po úpravu organizace dne. Poslední teoretická část se týká současné mateřské školy a jejího řízení. Jsou v ní popsány kompetence ředitele a učitele mateřské školy, současně je popsána Strategie vzdělávání 2020. Praktická část má za úkol zjistit, čeho se nejvíce obávají řídící pracovníci mateřských škol při přijímání dvouletých dětí do mateřských škol. K tomuto zjištění byl použit smíšený výzkum. Základní sběr dat byl proveden na základě polo strukturovaného rozhovoru s řídícími pracovníky. Výsledky rozhovorů slouží pro vypracování dotazníkového šetření pro zjištění většího množství výsledků.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDvouleté dítěcze
dc.subjectSoučasná mateřská školacze
dc.subjectŘízení mateřské školycze
dc.subjectStrategie vzdělávánícze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectTwo-year-old childeng
dc.subjectCurrent pre-primary schooleng
dc.subjectPre-primary school managementeng
dc.subjectEducation Strategyeng
dc.subjectFramework Education Programme for Pre-school Educationeng
dc.titleObavy řídících pracovníků mateřských škol při přijímání dvouletých dětí do mateřských školcze
dc.title.alternativeThe concerns of managers of kindergartens when they admit 2 year old children to kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50963
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's thesis deals with the subject 'Concerns of pre-primary school managers when accepting two-year-old children in pre-primary schools'. The theoretical part contains the specificities of two-year-old child development, namely the biological specificities as well as the psychomotor and emotional and social development aspects. The second part is dedicated to the education requirements for two-year-old children. As two-year-old children are at a different level of development, it is necessary to create conditions that correspond to their needs from basic material conditions such as classroom equipment and facilities to the daily programme arrangements. The last theoretical part concerns the current pre-primary school and its management. It outlines the competences of pre-primary school teachers and directors and describes the Education Strategy 2020. The practical part aims at finding out by using the mixed survey approach what are the most important concerns of pre-primary school managers when accepting children in pre-primary-schools. Basic data collection was conducted on the basis of semi-structured interviews with school managers. The interview results serve as a basis for drawing up a questionnaire survey to ensure a larger amount of results.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam