Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorBabáková, Petra
dc.date.accessioned2022-03-08T13:58:57Z
dc.date.available2022-03-08T13:58:57Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38130
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na to, jak vnímají vliv vlastního dětství na svou osobnost a profesi učitelé v mateřské škole. Teoretická část popisuje prvních sedm let života dítěte, uvádí vliv výchovy na dítě, poukazuje na rizika, která přináší výchova a její možné nežádoucí projevy v dospělosti. Dále je zde popsána osobnost učitele v mateřské škole. V praktické části jsou pak uvedeny výsledky kvalitativního výzkumu, který byl veden formou polostrukturovaného rozhovoru s učitelkami z mateřských škol. Jsou zde mapovány jejich vzpomínky na dětství, možnosti vyrovnání se s nepříjemnými zážitky a propojení vzpomínek se současnou profesí.cze
dc.format48 s.
dc.format48 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětstvícze
dc.subjectučitel v mateřské školecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzpomínkycze
dc.subjectchildhoodeng
dc.subjectkindergarten teachereng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectmemorieseng
dc.titleVliv dětství na pojetí profese učitele v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe influence of childhood on the concept of the teaching profession in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51055
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on how teachers in the kindergarten perceive the influence of their own childhood on their personality and their profession. The theoretical part describes the first 7 years of the child's life, the influence of the education on the child, it shows the risks the education brings along and its possible unwanted undesirable demonstrations in adulthood. Further, there is described the personality of nursery teacher here. In the practical part the results of qualitative research are presented. This research was conducted in the form of a semi-structured interview with kindergarten teachers. The interviews map their childhood memories, the possibilities of coping with unpleasant experiences and the interconnection of memories with their current profession.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam