Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorBíchová, Lucie
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:03Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:03Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38133
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem vnímání času u dětí předškolního věku. Předkládá řadu praktických činností, jejichž prostřednictvím je možné dětem tuto oblast zábavnou i poučnou formou přiblížit. Cílem práce je předložit metodické návrhy na činnosti vedoucí k rozvoji vnímání času, uskutečnit realizaci projektů a zjistit jejich efektivitu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na kognitivní vývoj dítěte v předškolním věku a popisuje možnosti projektové výuky. Praktická část obsahuje čtyři projekty, které byly naplánovány a zrealizovány ve třídě se skupinou předškolních dětí ve věku pět až šest let, a jejich závěrečné vyhodnocení. Projekty jsou zaměřené na rozvíjení orientace v čase a jejich účinnost byla ověřena zmapováním předchozích dovedností formou rozhovorů s dětmi a opakováním rozhovoru se stejnými otázkami po ukončení projektu.cze
dc.format81 s. (103 956)
dc.format81 s. (103 956)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectkognitivní vývojcze
dc.subjectvnímání časucze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectPreschool childreneng
dc.subjectcognitive developmenteng
dc.subjecttime perceptioneng
dc.subjectproject lessoneng
dc.titleVnímání času u předškolních dětícze
dc.title.alternativePerceiving time with preschool kidseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51064
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the development of the time perception of preschool children. It submits a number of the practical activities which provides this field to the children in an enjoyable and edifying way. The aim of this thesis is to offer the methodical concepts of activities leading to the development of the time perception, to realize the projects and to find out their effectiveness. This work is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the cognitive development of the preschool child and it describes the possibilities of the project lessons. The practical part is consist of four projects, which were planned and realized in the class of preschool children from five to six years old, it also includes the final evaluation. The projects are aimed at the development of orientation in time, and their influence was proved by eliciting the previous skills via the interviews with the children that were done before and after the projects.eng
dc.date.accepted2018-04-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam