Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorLukáčová, Martina
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:08Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:08Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38135
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá oblastí potenciálu pohádek v předškolním vzdělávání a možnostmi jejich využití v mateřské škole. Cílem práce je upozornit na tento potenciál pohádek. V teoretické části definuji pohádku jako literární útvar a poukazuji na její význam pro dítě předškolního věku. Dále se zaměřuji na možnosti využití pohádek v mateřské škole doporučené metodicky zaměřenou odbornou literaturou. V praktické části provádím pozorování v mateřských školách s cílem zjistit, jakými formami a metodami se v mateřských školách s pohádkami pracuje a porovnávám je s doporučenými metodickými postupy.cze
dc.format66 s., 11 s.příloh
dc.format66 s., 11 s.příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectmetodacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectPreschool ageeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectfairy taleeng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectchildeng
dc.titlePohádky a jejich využití v mateřské školecze
dc.title.alternativeFairy Tales Activities for Preschooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51066
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the area of the potential of fairy tales in pre-school education and the possibilities of their use in kindergarten. The aim of this work is to draw attention to this potential of fairy tales. In the theoretical part, fairy tale is defined as a literary genre and it is pointed out its meaning for a child of pre-school age. Additionally, I focus on possibilities of fairy tales use in kindergarten, which are recommended by methodologically oriented literature. In the practical part, observations in kindergartens are performed to find out the forms and methods of work with fairy tales in kindergarten. These forms are then compared with recommended methodological procedures.eng
dc.date.accepted2018-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠvejdová, Hana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam