Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorOškerová, Pavlína
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:12Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:12Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38137
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá školní připraveností dětí v předškolním věku v edukativně stimulační skupině. Cílem je porovnat edukativně stimulační skupinu dětí, na jejichž vzdělání se podílejí rodiče za pomoci proškolených pedagogů, se skupinou, která je stimulována pouze v rámci běžných činností v MŠ. Teoretická část je zaměřena na školní zralost a připravenost. Zabývá se také projevy školní nezralosti a způsoby, kterými edukativně stimulační skupiny podněcují děti. Praktická část je zaměřena na srovnání děti v edukativně stimulační skupině a vyhodnocení účinnosti práce na základě testu školní připravenosti prováděném na začátku a na konci školního roku. Výsledky jsou zde porovnány se skupinou dětí vzdělávanou běžnými formami v mateřské škole.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectedukativně stimulační skupinycze
dc.subjectschool child preparedneseng
dc.subjecteducative-stimulating groups of childreneng
dc.titlePříprava na školu v edukativně stimulační skupině v mateřské školecze
dc.title.alternativePreparing for school educational stimulative groups in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51068
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with school preparedness of the children of the pre-school age in the educational stimulating group. The aim is to compare the group of children whose parents participate in their education with the assistance of trained pedagogues with a group which is educated in usual common kindergarten. The theoretical part is focused on school immaturity and readiness. It also deals with the manifestations of school child immaturity and the ways which educative-stimulating groups stimulate children. The practical part is focused on the comparison of children involved in an educative-stimulating group and the evaluation of the effectiveness and efficiency of the work based on the school childen preparedness test which is carried out at the begining and the end of a school year. The results are compared here with an adequate group of children haing been educated in usual common kindergarten.eng
dc.date.accepted2018-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam