Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorBöhmová, Olga
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:15Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:15Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-06-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38138
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávání dítěte s opožděným vývojem řeči v mateřské škole. V teoretické části práce jsou popsány faktory ovlivňující ontogenezi řeči, charakteristika předřečového období a stadií vlastního vývoje řeči, vývoj všech jazykových rovin. Dále je vymezen opožděný vývoj řeči z hlediska etiologie, symptomatologie, diagnostiky a terapie. Obsahem praktické části jsou tři případové studie dětí s OVŘ v mateřských školách. U těchto dětí byla provedena diagnostika komunikačních dovedností, analýza možných příčin OVŘ a bylo sledováno vzdělávání dětí v mateřské škole, odkryty problémy i příklady dobré praxe, které se v konkrétních případech projevily.cze
dc.format66 s. (107 527 znaků).
dc.format66 s. (107 527 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectopožděný vývoj řečicze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectlogopedická prevencecze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřeby.cze
dc.subjectdelayed speech developmenteng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectspeech therapyeng
dc.subjectspecial educational needs.eng
dc.titleDítě s opožděným vývojem řeči v mateřské školecze
dc.title.alternativeLate talking child in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51069
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with analysis of child education with delayed speech development in kindergarten. The theoretical part describes the factors influencing the speech ontogenesis, the characteristics of the prediction period and stages of speech development, the development of all linguistic levels. Furthermore, Delayed Speech Development is identified from the point of view of etiology, symptomatology, diagnostics and therapy. The practical part consists of three case studies of children with delayed speech development in kindergartens. These children have been diagnosed with communication skills, analyzing possible causes of Delayed Speech Development, and the education of children in kindergarten, problems revealed and examples of good practice that have manifested in particular cases.eng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHabrdová, Kateřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam