dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Böhmová, Olga | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:15Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-06-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38138 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávání dítěte s opožděným vývojem řeči v mateřské škole. V teoretické části práce jsou popsány faktory ovlivňující ontogenezi řeči, charakteristika předřečového období a stadií vlastního vývoje řeči, vývoj všech jazykových rovin. Dále je vymezen opožděný vývoj řeči z hlediska etiologie, symptomatologie, diagnostiky a terapie. Obsahem praktické části jsou tři případové studie dětí s OVŘ v mateřských školách. U těchto dětí byla provedena diagnostika komunikačních dovedností, analýza možných příčin OVŘ a bylo sledováno vzdělávání dětí v mateřské škole, odkryty problémy i příklady dobré praxe, které se v konkrétních případech projevily. | cze |
dc.format | 66 s. (107 527 znaků). | |
dc.format | 66 s. (107 527 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | opožděný vývoj řeči | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | logopedická prevence | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby. | cze |
dc.subject | delayed speech development | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | speech therapy | eng |
dc.subject | special educational needs. | eng |
dc.title | Dítě s opožděným vývojem řeči v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Late talking child in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51069 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with analysis of child education with delayed speech development in kindergarten. The theoretical part describes the factors influencing the speech ontogenesis, the characteristics of the prediction period and stages of speech development, the development of all linguistic levels. Furthermore, Delayed Speech Development is identified from the point of view of etiology, symptomatology, diagnostics and therapy. The practical part consists of three case studies of children with delayed speech development in kindergartens. These children have been diagnosed with communication skills, analyzing possible causes of Delayed Speech Development, and the education of children in kindergarten, problems revealed and examples of good practice that have manifested in particular cases. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Habrdová, Kateřina | |