Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorPajerová, Klára
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:21Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:21Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38142
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vzdělávání v mateřské škole s důrazem na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Tato část obsahuje analýzu zmiňovaného dokumentu z hlediska zastoupení hudebních činností v mateřské škole, dále hudební činnosti v preprimárním stupni vzdělávání, které se dělí do čtyř částí. Poslední kapitola se zabývá dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami. V praktické části je kvantitativní výzkum, jehož výsledkem jsou zpracované a vyhodnocené dotazníky, které byly rozeslány do mateřských škol (běžných i speciálních), kam dochází děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Dalším bodem této práce je vlastní návrh hudebně-pohybových činností, který slouží jako inspirační materiál pro pedagogy mateřských škol.cze
dc.format69 s. (94 187 znaků)
dc.format69 s. (94 187 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudební činnosticze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectsoučasná mateřská školacze
dc.subjectmusical activitieseng
dc.subjectchild with special educational needseng
dc.subjectcontemporary kindergarteneng
dc.titleHudební činnosti v mateřské škole a možnosti jejich využití pro děti se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.title.alternativeMusic activities at a nursery school and the options of their utilisation for children with special needseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51078
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is dedicated to the education in the kindergarten with emphasis on the Framework Education Programme for Preschool Education. In this part there is an analysis of the above-mentioned document from the perspective of the presence of musical activities in the kindergarten. Furthermore, I address the musical activities in the pre-primary education which are divided into four parts. The last chapter is dedicated to the child with special needs. In the practical part there is a quantitative research the results of which are the processed and evaluated questionnaires that were sent out to the kindergartens (ordinary as well as special ones) with the children with special needs. Next point of this work is my own proposal of music and movement activities which serves as an inspirational material for the kindergarten teachers.eng
dc.date.accepted2018-09-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam