dc.contributor.advisor | Podhrázská, Dita | |
dc.contributor.author | Pajerová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:21Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38142 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část se věnuje vzdělávání v mateřské škole s důrazem na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Tato část obsahuje analýzu zmiňovaného dokumentu z hlediska zastoupení hudebních činností v mateřské škole, dále hudební činnosti v preprimárním stupni vzdělávání, které se dělí do čtyř částí. Poslední kapitola se zabývá dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami.
V praktické části je kvantitativní výzkum, jehož výsledkem jsou zpracované a vyhodnocené dotazníky, které byly rozeslány do mateřských škol (běžných i speciálních), kam dochází děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Dalším bodem této práce je vlastní návrh hudebně-pohybových činností, který slouží jako inspirační materiál pro pedagogy mateřských škol. | cze |
dc.format | 69 s. (94 187 znaků) | |
dc.format | 69 s. (94 187 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudební činnosti | cze |
dc.subject | dítě se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | současná mateřská škola | cze |
dc.subject | musical activities | eng |
dc.subject | child with special educational needs | eng |
dc.subject | contemporary kindergarten | eng |
dc.title | Hudební činnosti v mateřské škole a možnosti jejich využití pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.title.alternative | Music activities at a nursery school and the options of their utilisation for children with special needs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51078 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor´s work is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part is dedicated to the education in the kindergarten with emphasis on the Framework Education Programme for Preschool Education. In this part there is an analysis of the above-mentioned document from the perspective of the presence of musical activities in the kindergarten. Furthermore, I address the musical activities in the pre-primary education which are divided into four parts. The last chapter is dedicated to the child with special needs.
In the practical part there is a quantitative research the results of which are the processed and evaluated questionnaires that were sent out to the kindergartens (ordinary as well as special ones) with the children with special needs.
Next point of this work is my own proposal of music and movement activities which serves as an inspirational material for the kindergarten teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |