dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Bílková, Nela | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:33Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38149 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá dvouletými dětmi. Teoretická část se zabývá vývojem dvouletého dítěte. Na jaké úrovni se nachází, co zvládá a jak se rozvíjí po mentální stránce. V dalších kapitolách se práce zabývá samotnou hrou. Co to vůbec hra je, jaké druhy a metody her existují, jak se dramatická činnost propojuje s pohybovou hrou. V praktické části je sepsán zásobník her, které je dvouleté dítě schopno pochopit a následně si je zahrát. Hry jsou upravené z původních her pro předškolní děti. Také jsou v zásobníku zahrnuty hry, které jsou záměrně vytvořeny pro tuto věkovou skupinu autorkou této závěrečné práce. Hry byly realizovány se dvěma skupinami dětí. Z reflexe každé hry vyplývají doporučení pro praxi, která jsou v závěru shrnuta. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mateřská škola | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | dvouleté dítě | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | evaluace | cze |
dc.subject | Kindergarten | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | two-year-old child | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | evaluation | eng |
dc.title | Hry pro skupinu dvouletých dětí | cze |
dc.title.alternative | Plays for a group of two- year children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51101 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor's thesis is focused on two-year-old children. The theoretical part deals with the development of a two-year-old child. What is the level of such child, what this child can do and how such child develops mentally. In next chapters the thesis is focused on the game itself. What is the game at all, what types and methods of games exist, how a dramatic activity can be interconnected with a motion game. In the practical part there is a list of games, which can be understood and subsequently played by a two-year-old child. Such games are modified from the original games for preschool children. Further, it includes games, which are created by the author of this thesis for this age group. The games have been realized with two groups of children. From the reflection of each game recommendations for practice results, recommendations are summarized in the conclusion. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Podhrázská, Dita | |