dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Motyčáková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38151 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce zkoumá problematiku systému pravidel v mateřských školách. Teoretická část se zabývá problematikou výchovy a morálního vývoje dítěte, popisuje výchovné styly a prostředky, které vedou ke zvnitřňování norem u dětí. Dále je zmíněna role mateřské školy v souvislosti s hranicemi. V neposlední řadě se zabývá tím, jak správně nastavit pravidla, uvádí postupy jejich tvorby a sledování funkčnosti v životě mateřské školy. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno formou dotazníků a rozhovorů. Získaná data vypovídají o pravidlech v mateřských školách, o jejich stanovování, dodržování a o osobní zkušenosti a postoji pedagogů. | cze |
dc.format | 80 s. (106 355 znaků) | |
dc.format | 80 s. (106 355 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchovné styly | cze |
dc.subject | prostředky výchovy | cze |
dc.subject | proces zvnitřnění | cze |
dc.subject | pravidla v mateřské škole | cze |
dc.subject | tvorba pravidel | cze |
dc.subject | aplikace pravidel v mateřské škole | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational styles | eng |
dc.subject | resources of education | eng |
dc.subject | interiorizing process | eng |
dc.subject | rules in a kindergarten | eng |
dc.subject | rule-making process | eng |
dc.subject | application of rules in a kindergarten | eng |
dc.title | Pravidla ve třídách mateřských škol | cze |
dc.title.alternative | The Rules in Kindergarten Classes | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51104 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor degree thesis analyses the system of rules in kindergartens. Its theoretical part deals with the education and moral development of child, describes the educational styles and resources, which allow children to interiorize rules. It also refers to a role of kindergartens with regard to the borders. Last but not least, it deals with the question, how to set up rules correctly, it describes rule-making procedures and monitoring its functionality in kindergartens. The practical part of this thesis evaluates the results of the research that has been realized through questionnaires and interviews. The data obtained reflects the rules applied in kindergartens, rule-making procedure, compliance with the rules as well as personal experience of pedagogues. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |