Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorMotyčáková, Šárka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:37Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:37Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38151
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá problematiku systému pravidel v mateřských školách. Teoretická část se zabývá problematikou výchovy a morálního vývoje dítěte, popisuje výchovné styly a prostředky, které vedou ke zvnitřňování norem u dětí. Dále je zmíněna role mateřské školy v souvislosti s hranicemi. V neposlední řadě se zabývá tím, jak správně nastavit pravidla, uvádí postupy jejich tvorby a sledování funkčnosti v životě mateřské školy. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno formou dotazníků a rozhovorů. Získaná data vypovídají o pravidlech v mateřských školách, o jejich stanovování, dodržování a o osobní zkušenosti a postoji pedagogů.cze
dc.format80 s. (106 355 znaků)
dc.format80 s. (106 355 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovné stylycze
dc.subjectprostředky výchovycze
dc.subjectproces zvnitřněnícze
dc.subjectpravidla v mateřské školecze
dc.subjecttvorba pravidelcze
dc.subjectaplikace pravidel v mateřské školecze
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational styleseng
dc.subjectresources of educationeng
dc.subjectinteriorizing processeng
dc.subjectrules in a kindergarteneng
dc.subjectrule-making processeng
dc.subjectapplication of rules in a kindergarteneng
dc.titlePravidla ve třídách mateřských školcze
dc.title.alternativeThe Rules in Kindergarten Classeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51104
dc.description.abstract-translatedThe bachelor degree thesis analyses the system of rules in kindergartens. Its theoretical part deals with the education and moral development of child, describes the educational styles and resources, which allow children to interiorize rules. It also refers to a role of kindergartens with regard to the borders. Last but not least, it deals with the question, how to set up rules correctly, it describes rule-making procedures and monitoring its functionality in kindergartens. The practical part of this thesis evaluates the results of the research that has been realized through questionnaires and interviews. The data obtained reflects the rules applied in kindergartens, rule-making procedure, compliance with the rules as well as personal experience of pedagogues.eng
dc.date.accepted2018-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam