Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJankovský, Jiří
dc.contributor.authorNováková, Pavla
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:13Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:13Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38168
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi terapií pro jedince s kombinovaným postižením v zařízeních fungujících na bázi koordinované rehabilitace. Cílem je zjistit, jaká aktivita je pro dítě s danou diagnózou nejvhodnější, kterou si nejvíce užívá. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první polovině se zabývá vývojem dítěte od narození až do předškolního věku. Druhá kapitola se zaobírá druhy postižení. Dále jsou podrobně popsané terapie užívané v léčbě jedinců s kombinovaným postižením. Pro zjištění výsledků byly využity metody pozorování a řízené rozhovory pedagogů z MŠ při centru Arpida, o.p.s. a MŠ a SPC Jihlava, Demlova 28 a rodičů vybraných dětí. Výsledky šetření ukazují pedagogům možnosti působení na jedince a zároveň poskytují zpětnou vazbu pro další práci s dětmi s obdobným onemocněním.cze
dc.format69 s. 112 069 znaků
dc.format69 s. 112 069 znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKombinované postiženícze
dc.subjectzdravotní postiženícze
dc.subjectkoordinovaná rehabilitacecze
dc.subjectterapiecze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectCombined disabilityeng
dc.subjectdisabilityeng
dc.subjectcoordinated rehabilitationeng
dc.subjecttherapyeng
dc.subjectspecific education equipmenteng
dc.subjectchildeng
dc.titlePorovnání terapií užívaných u dětí s mentálním a kombinovaným postižením v Mateřské škole při centru ARPIDA, o. p. s. České Budějovice a v Mateřské škole a SPC Jihlava, Demlova ul.cze
dc.title.alternativeComparison of therapies of children with multiple disabilities and mental disabilities in the ARPIDA centre nurseryschool and Nurseryschool Demlova in Jihlava and Specialeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51405
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on possibilities of therapies for individuals with combined disabilities in facilities devoted to coordinated rehabilitation. The goalis to learn which aktivity is the most suitable for each child, which they enjoy the most. The paper is composed of two parts, theoretical and practical. The first part is devoted to the development of a child from the time of birth until the preschool age. The second chapter studies frequent disabilities. Further, therapies used in treating patients with combined disabilities are described. A method of structured interviews with nursery teachers at theArpida c.i.s. and Nursery and SEC Jihlava, Demlova 28 and parents of selected children. The results show teachers possible ways a child can be affected and provide a feedback for further work with children with a similar condition.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePeřina, Vladimir


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam