dc.contributor.advisor | Jankovský, Jiří | |
dc.contributor.author | Machačková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:00:15Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:00:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38169 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití terapií u dětí v předškolním věku. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu tělesného postižení a jeho druhy. Dále vymezuje pojmy jako je předškolní věk, systém ucelené rehabilitace a terapie. Praktickou část jsem realizovala v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci. Praktická část je věnována dětem s tělesným postižením v předškolním věku. Součástí byla i realizace výzkumu pomocí kvalitativních metod jako je rozhovor a pozorování. V závěru mé práce chci poukázat na to, že pro děti s tělesným postižením jsou terapie důležité a efektivní. | cze |
dc.format | 57 s. (84 623 znaků) | |
dc.format | 57 s. (84 623 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tělesné postižení | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | ucelený systém rehabilitace | cze |
dc.subject | terapie | cze |
dc.subject | physical disability | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | comprehensive rehabilitation system | eng |
dc.subject | therapy | eng |
dc.title | Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice. | cze |
dc.title.alternative | Comparison of different therapies used in kindergarten at the center ARPIDA in the České Budějovice and the primary school and kindergarten for disabled in Liberec. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51409 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the use of therapies in pre-school children. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The teoretical part is focused on the definition of disability and its types. It further defines concepts such as pre-school age, a system of comprehensive rehabilitation and therapy. Practical part I realized in kondergarten at the center ARPIDA, o.p.s. in České Budějovice and in Kindergarten for the disabled in Liberec. The practical part is devoted to children with physical disabilities in pre-school age. It also involved the realization of research using qualitative methods such as interviewing and observation. At the end of my work, I want to point out that therapy for children with physical disabilities is important and effective. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Peřina, Vladimir | |