Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJankovský, Jiří
dc.contributor.authorMachačková, Veronika
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:15Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:15Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38169
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na využití terapií u dětí v předškolním věku. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu tělesného postižení a jeho druhy. Dále vymezuje pojmy jako je předškolní věk, systém ucelené rehabilitace a terapie. Praktickou část jsem realizovala v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci. Praktická část je věnována dětem s tělesným postižením v předškolním věku. Součástí byla i realizace výzkumu pomocí kvalitativních metod jako je rozhovor a pozorování. V závěru mé práce chci poukázat na to, že pro děti s tělesným postižením jsou terapie důležité a efektivní.cze
dc.format57 s. (84 623 znaků)
dc.format57 s. (84 623 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttělesné postiženícze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectucelený systém rehabilitacecze
dc.subjectterapiecze
dc.subjectphysical disabilityeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectcomprehensive rehabilitation systemeng
dc.subjecttherapyeng
dc.titleSrovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.cze
dc.title.alternativeComparison of different therapies used in kindergarten at the center ARPIDA in the České Budějovice and the primary school and kindergarten for disabled in Liberec.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51409
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the use of therapies in pre-school children. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The teoretical part is focused on the definition of disability and its types. It further defines concepts such as pre-school age, a system of comprehensive rehabilitation and therapy. Practical part I realized in kondergarten at the center ARPIDA, o.p.s. in České Budějovice and in Kindergarten for the disabled in Liberec. The practical part is devoted to children with physical disabilities in pre-school age. It also involved the realization of research using qualitative methods such as interviewing and observation. At the end of my work, I want to point out that therapy for children with physical disabilities is important and effective.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePeřina, Vladimir


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam