Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKocourková, Michaela
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:17Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:17Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38170
dc.description.abstractÚstředním tématem bakalářské práce je přínos vysokoškolského studia oboru Učitelství pro mateřské školy z pohledu učitelek z praxe. Bakalářská práce je rozčleněna na dvě základní části, teoretickou a praktickou. První část práce je zaměřena na profesi učitelky mateřské školy, její osobnost, profesní kompetence a dovednosti, a v neposlední řadě také na specifika učitelské profese. Závěr teoretické části je věnován pregraduálnímu studiu Učitelství pro mateřské školy. Praktická část se zabývá vysokoškolským studiem oboru Učitelství pro mateřské školy a jeho přínosem pro vykonávání učitelské profese. Pro výzkumné šetření byly použity metody kvalitativní i kvantitativní. Bylo provedeno šetření pomocí dotazníků a rozhovorů. Respondentkami byly učitelky působící v mateřských školách, které zároveň studují kombinovanou formu oboru Učitelství pro mateřské školy.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučitelcze
dc.subjectprofesní kompetencecze
dc.subjectvzdělávání učitelůcze
dc.subjectučitelství pro mateřské školycze
dc.subjectteachereng
dc.subjectprofessional competenceeng
dc.subjecteducation of teachereng
dc.subjectthe programme Kindergarten Teacher Trainingeng
dc.titlePřínos vysokoškolského studia oboru Učitelství pro MŠ z pohledu učitelek z praxe.cze
dc.title.alternativeBenefits of the studying programme Nursery School Teaching from practicing teachers´ point of vieweng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51444
dc.description.abstract-translatedThe central topic of this bachelor thesis is the benefit of university education subjects for kindergartens from the teacher of practice point of view. The bachelor thesis is dividend into two basic parts, a theoretical one and a practical one. The first part is focused on the profession of a kindergarten teacher, her personality, professional competence and skills, and last but not least also on the specific trans of the teaching profession. The conclusion of the theoretical part is devoted to undergraduate studies of kindergartenteaching. The practical part deals with university study of kindergarten education, and its benefits for carving out the teaching profession. To carry out the survey, both qualitative and quantitative methods were used. A questionnaire and interview surfy was carried out. The respondents were kindergarten teachers who had been studying a combined form of Kindergarten Education.eng
dc.date.accepted2018-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam