Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorVetýška, Jakub
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:22Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:22Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38172
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou práce s motivací ve školním kontextu, konkrétně na druhém stupni základních škol. Teoretická část popisuje základní oblasti vztahující se k motivaci v kontextu školy. Zahrnuje vymezení motivace, druhy motivace, motivační zaměření žáka (poznávací, sociální, výkonové), vliv učitelova očekávání na výkony žáka, vztah mezi úrovní aktivace organismu žáka a jeho výkonem, problematiku odměn a trestů a v neposlední řadě třídní klima jako motivační činitel. Empirická část má podobu kvalitativního výzkumu, ve kterém byly jako hlavní metody sběru dat použity polostrukturované hloubkové rozhovory a pozorování. Výzkumný vzorek byl tvořen třemi pedagogy, z nichž dvě byly ženy a jeden muž. Zahrnuti byli jak začínající, tak zkušení pedagogové. Hlavní cílem práce bylo zjistit, jaké motivační prostředky používají angličtináři, kteří vyučující na druhém stupni základních škol, k motivaci žáků. Získaná data byla analyzována technikou otevřeného kódování a následně byla interpretována. Výzkumným šetřením byla zjištěna široká škála konkrétních motivačních prostředků, se kterými pedagogové v praxi pracují.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectodměnycze
dc.subjecthrycze
dc.subjectsoutěžecze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectneedseng
dc.subjectrewardseng
dc.subjectgameseng
dc.subjectcompetitionseng
dc.titleMotivace žáků základních škol ve výucecze
dc.title.alternativeMotivation of primary school pupils in classeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51454
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the topic of working with motivation in school context, specifically at lower secondary school. The theoretical part describes the basic areas concerning motivation in school context. There is included definition of motivation, kinds of motivation, motivational base of a pupil (exploring, social, achievement), influence of teacher's expectations on the pupil's achievements, relation between the pupil's arousal and their achievement, problematic of rewards and punishments and, last but not least, classroom climate as the motivational factor. The empirical part has the form of the qualitative research in which semi-structured interviews and observation were used as the main methods of the data collection. The research sample consisted of three teachers. There were two women and one man. There were included both beginning and experienced teachers. The main purpose of the work was to detect what kind of motivational methods are used by the lower secondary school teachers in order to motivate pupils. The obtained data were analyzed with the technique called open coding and interpreted afterwards. The research found broad range of specific motivational methods that are used by the teachers in practice.eng
dc.date.accepted2018-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-TVZucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam