dc.contributor.advisor | Kučera, Dalibor | |
dc.contributor.author | Štokingerová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:00:23Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:00:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38173 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje koncepci self-efficacy Alberta Bandury v souvislosti s poskytovanou mírou volnosti ve výchově. Cílem práce je zjistit, jaká je souvislost mezi úrovní self-efficacy rodičů a mírou poskytované volnosti ve výchově jejich předškolního dítěte. V teoretické části práce je v první části definován koncept self-efficacy a zákonitosti s ním spojené. Druhá část teoretické práce se zabývá výchovou v rodině s důrazem na výchovné přístupy rodičů. Empirická část práce je zaměřená na výzkum, jež je založený na kvantitativním designu. Výzkumný soubor představují děti předškolního věku z vybraných mateřských škol a jejich rodiče. | cze |
dc.format | 66 | |
dc.format | 66 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Self-efficacy | cze |
dc.subject | sociálně kognitivní teorie | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | míra volnosti ve výchově | cze |
dc.subject | Self-efficacy | eng |
dc.subject | social cognitive theory | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | liberty of upbringing | eng |
dc.title | Self-efficacy rodičů v kontextu poskytované míry volnosti ve výchově předškolního dítěte | cze |
dc.title.alternative | Self-efficacy of Parents in Relation to Liberty of Upbringing of Preschool Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51471 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the concept of self-efficacy of Albert Bandura in relation to liberty of upbringing. The aim of the thesis is to find out the relationship connection self-efficacy of parents and liberty of upbringing of their preschool child. The theoretical part focuses on definition of the concept of self-efficacy and its principles. The second part of theoretical thesis deals with upbringing within family with an emphasis on parenting approaches. The empirical part of the thesis focuses on research based on quantitative design. The research group is represented by preschool children from selected kindergartens and their parents. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Mašková, Ivana | |