dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Jirout, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:00:53Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:00:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38186 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Počítačem podporovaná výuka fyziky" popisuje využití počítače a moderní didaktické techniky ve vyučování. Teoretická část popisuje názornost ve vyučování a informační a komunikační technologie při výuce fyziky. Dále je zde popsána didaktická analýza vybraného tematického celku Měření délky a následně navrženy elektronické doplňky pro výuku vybraného učiva. Těžištěm praktické části je vytvoření materiálů pro domácí přípravu a zkoušení žáků. Následně je zjišťováno, jak žáci hodnotí využívání moderní didaktické techniky přímo ve vyučovacích hodinách a domácí přípravě. | cze |
dc.format | 74 s. (76 991 znaků) | |
dc.format | 74 s. (76 991 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Počítač | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | didaktická technika | cze |
dc.subject | informační a komunikační technologie | cze |
dc.subject | měření délky | cze |
dc.subject | Computer | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | didactic technique | eng |
dc.subject | information and communication technology | eng |
dc.subject | measuring length | eng |
dc.title | Počítačem podporovaná výuka fyziky | cze |
dc.title.alternative | Computer assisted physics education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51616 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis describes the use of computer and modern didactic techniques in teaching. The theoretical part describes the clarity in teaching and information and communication technologies in the teaching of physics. The didactic analysis of the selected thematic unit "Measuring length" is also included in this thesis, followed by the design of electronic supplements for the teaching of the selected subject. The focus of the practical part is to create materials for home preparation and testing of pupils. It is then investigated how pupils evaluate the use of modern didactic techniques directly in their classrooms and homework. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Základy výrobní techniky se zaměřením na vzdělávání | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kříž, Pavel | |