Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorBeránková, Věra
dc.date.accessioned2022-03-08T14:03:14Z
dc.date.available2022-03-08T14:03:14Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38246
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bude popsat populární metodu Wattsenglish a zkoumat, jak může být tato metoda použita pro výuku anglického jazyka v mateřské škole. Teoretická část práce bude mít dvě části. V první části studentka shrne názory odborníků na to, jak by měla vypadat výuka cizího jazyka v mateřské škole, jaké by měly být použité metody a jaké podmínky musejí být splněny, aby výuka cizího jazyka měla smysl. Ve druhé části studentka seznámí čtenáře s metodou Wattsenglish a detailně ji popíše z různých hledisek, především z hlediska cílů a způsobu výuky jazykových prostředků a řečových dovedností. V praktické části bude proveden kvalitativní výzkum s učitelkami mateřských škol, které tuto metodu používají. Jako nástroj bude použit buď dotazník, nebo strukturovaný rozhovor. Ve druhé části empirické sekce bude studentka reflektovat vlastní výuku pomocí této metody, především z toho pohledu, jestli je tato metoda aplikovatelná v českém prostředí a jaké výhody a nevýhody přináší ať už z perspektivy žáka či učitele. V závěru studentka metodu Wattsenglish zhodnotí z hlediska dobré praxe výuky angličtiny v předškolním věku.cze
dc.format40 s.
dc.format40 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnglický jazykcze
dc.subjectmetoda Wattsenglishcze
dc.subjectdítě v předškolním věkucze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectWattsenglish methodeng
dc.subjectchild in pre-school ageeng
dc.titleMetoda Wattsenglish a její využití v mateřské školecze
dc.title.alternativeWattsenglish Method and its use in the pre-school educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52429
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis will be to describe the popular Wattsenglish method and to examine how this method can be used for teaching English at kindergarten. The theoretical part of the thesis will have two parts. In the first part, the student will summarize the view of experts, on how foreign language teaching should look like in the kindergarten, what methods should be used, and what conditions have to be met to make sense teaching of the foreign language. In the second part, the student will introduce the Wattsenglish method to the reader and describe it in detail from various points of view, especially from the point of view of the aim and way of teaching language skills. In the practical part qualitative research will be carried out with kindergarten teachers, who use this method. A questionnaire or a structured interview will be used as a tool. In the second part of the empirical section, the student will reflect her own teaching using this method, especially from the point of view of whether this method is applicable in the Czech environment and what advantages or disadvantages it brings from the pupil or teacher perspective. In conclusion, student evaluates the Wattsenglish method in sense of the good practice of teaching English at pre-school age.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam