Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKraft, Stanislav
dc.contributor.authorHorák, Josef
dc.date.accessioned2022-03-08T14:04:37Z
dc.date.available2022-03-08T14:04:37Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38279
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou dopravní obslužnosti veřejnou hromadnou dopravou ve vybraném území SO ORP Znojmo. V práci jsou použity dopravně-geografické metody výzkumu. Zkoumána je dopravní obslužnost v různých časových horizontech pracovního dne a víkendu. Pro analýzu byla využita data z jízdních řádů a aplikace IDOS, která byla zpracována do tabulek a kartograficky znázorněna. Hlavním cílem je analýza dopravní obslužnosti veřejnou hromadnou dopravou v jednotlivých obcích sledovaného území a její prostorová diferenciace. Dílčím cílem je vysvětlení příčin rozdílu v kvalitě dopravní obslužnosti a zda na dopravní obslužnost má vliv dopravní poloha obcí v dopravní síti a populační velikost obcí.cze
dc.format66 s. (76 700 znaků)
dc.format66 s. (76 700 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdopravní obslužnostcze
dc.subjectveřejná dopravacze
dc.subjectdopravní polohacze
dc.subjectsprávní obvod ORP Znojmocze
dc.subjectcestovní příležitosticze
dc.subjecttransport serviceeng
dc.subjectpublic transporteng
dc.subjecttransport locationeng
dc.subjectadministrative district ORP Znojmoeng
dc.subjecttravel opportunitieseng
dc.titleAnalýza dopravní obslužnosti správního obvodu ORP Znojmo veřejnou hromadnou dopravoucze
dc.title.alternativeThe analysis of transport service in the administrative district of ORP Znojmo by public transporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54984
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the analysis of the transport serviceability by the public transport in selected area SO ORP of Znojmo. In this thesis there are used the transport-geographic methods of research. The transport serviceability has been explored at various time horizons during the working days and at the weekends. The timetable data and IDOS applications were used for this analysis and these were processed and noted into tables and cartographically presented. The primary goal is the analysis of the transport servicesability by the public transport in the individual municipalities of the monitored territory and its local differentiation. The partial goal is an explanation of the causes of the difference in the quality of transport services and whether the transport service is influenced by the location of the municipalities in the transport network and their population size.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineGeografie pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programGeografiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKvětoň, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam