Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTuroň, Jan
dc.contributor.authorBakalová, Jana
dc.date.accessioned2022-03-08T14:24:37Z
dc.date.available2022-03-08T14:24:37Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38631
dc.description.abstractPráce se zabývá rešerší o využití Raspberry Pi (dále jen RPI) v projektech, soutěžích a zejména ve výuce na středních školách. Rovněž mapuje závěrečné práce zaměřené na téma využití RPI ve výuce. Výsledky rešerše využití RPI ve výuce jsou v práci zohledněny. Autorka se v teoretické části zabývá vhodnou integrací RPI do praktické výuky na střední škole v oblasti komunikace M2M (Machine to Machine) založené na protokolu MQTT (Message Queuing Telemetry Transport) s využitím charakteristických vlastností RPI a jeho sběrnic s orientací na využití v IoT sítích. Možnosti využití RPI ve výuce jsou v praktické části rozpracovány až na úroveň tematického plánu předmětu, odpovídajících pracovních listů a metodiky pro učitele. V rámci dlouhodobé učitelské praxe autorky na SPŠ a VOŠ Písek jsou pracovní listy ověřeny a zahrnuty případné úpravy.cze
dc.format96 s. (117 064)
dc.format96 s. (117 064)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleRaspberry Pi - zapojení do výukycze
dc.title.alternativeRaspberry Pi - employment in teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50320
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the research on the use of Raspberry Pi (hereinafter as RPI) in projects, competitions and especially in teaching at high schools. It maps the final research on the use of RPI in teaching also. The results of the use of RPI in teaching are considered in the thesis. In the theoretical part, the author deals with the appropriate integration of RPI into the practical Machine to Machine communication based on the Message Queueing Telemetry Transport protocol, using the characteristics of RPI and its buses with a focus on use in IoT networks. The possibilities of using RPI in the lessons are elaborated in the practical part, up to the level of the thematic plan of the course, corresponding worksheets and methodology for teachers. As a part of the long-term teaching practice of the author at the High school SPŠ a VOŠ Písek the worksheets are verified and the possible modifications are included.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství informatiky pro střední školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBakala, Břetislav
dc.contributor.refereeNovák, Milan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam