Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorJírovec, Luboš
dc.date.accessioned2022-03-08T14:24:38Z
dc.date.available2022-03-08T14:24:38Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-12-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38632
dc.description.abstractZávěrečná diplomová práce se zabývá měřením sociálního klimatu učitelského sboru střední školy, a jaký mají interpersonální vztahy vliv na výchovně vzdělávací proces ve školním prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které přímo souvisejí s klimatem učitelského sboru a dále jsou uvedeny i různé podoby mezilidských vztahů ve školním prostředí. V praktické části je provedeno šetření na konkrétním učitelském sboru konkrétní střední odborné školy. Po vyhodnocení výsledků je provedena komparace s tzv. orientačními normami, jejichž tvůrci jsou autoři standardizovaného dotazníku KUS. Ten byl použit k realizaci diagnostiky klimatu učitelského sboru v této práci. Výsledky jsou prezentovány pomocí tabulek a grafů s rozsáhlými komentáři.cze
dc.format128 s.
dc.format128 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální klimacze
dc.subjectklima učitelského sborucze
dc.subjectinterpersonální vztahycze
dc.subjectsocial climateeng
dc.subjectclimate of teaching staffeng
dc.subjectinterpersonal relationshipeng
dc.titleKlima učitelského sboru a interakce pedagogů na pracovišti a ve výchovně vzdělávacím procesucze
dc.title.alternativeThe climate of the teaching staff at work and in the educational proceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50324
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with social climate measuring within secondary school teaching staff and interpersonal relationship impact on training and education process in school environment. The theoretical part involves terms related to teaching staff climate and explores various forms of interpersonal relationship in school environment. The practical part investigates a particular teaching staff at a particular vocational school. The outcome analysis is compared to standardised specifications composed by KUS questionnaire schedule authors. This has been utilised to implement teaching staff diagnosis in this work. The results are provided in form of charts and graphs with a detailed description.eng
dc.date.accepted2018-01-19
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství informatiky pro střední školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBakala, Břetislav
dc.contributor.refereeNovák, Milan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam