Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDušek, Radim
dc.contributor.authorMěrtlová, Jana
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:27Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:27Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39840
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace softwarové firmy agentes IT. Jelikož vybraná společnost využívá především online komunikaci, byla ji věnovaná větší pozornost. Hlavním cílem bylo zhodnotit webové stránky firmy a sociální sítě Facebook a Instagram, které společnost využívá, a následně vytvořit opatření pro zlepšení online komunikace. V první části práce byly popsány a vysvětleny pojmy, které se týkají marketingového mixu a marketingové komunikace. V úvodu praktické práce je představena společnost agentes IT. V další fázi jsou představeny prvky komunikačního mixu, které společnost využívá, či nevyužívá. Další část práce se zabývá analýzou návštěvnosti webových stránek pomocí dat Google Analytics a dotazníkového šetření. Poté následovala analýza sociálních sítí Facebook a Instagram, které jsou firmou využívány jako další nástroj online komunikace. V práci jsou také uvedeny náklady vynaložené na online komunikaci. Na základě výsledků byly zpracovány návrhy na zlepšení online komunikace společnosti.cze
dc.format81 s. (91 796 znaků)
dc.format81 s. (91 796 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectonline komunikacecze
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectwebsiteseng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectonline communicationeng
dc.titleMarketingová komunikace softwarové firmycze
dc.title.alternativeMarketing Communication of a Software Companyeng
dc.title.alternative-cze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53667
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to analyse and evaluate the current condition of marketing communication of a software company agentes IT. Since the chosen company uses mainly online communication, a closer attention was given to it. The main goal was to evaluate the website of the company and also its profiles on social networks Facebook and Instagram, then create a measures to improve the online communication. In the first part of the thesis, the terms regarding marketing mix and marketing communication are described and explained. In the introduction of the practical part of the thesis, the company agentes IT is introduced. In the next part, the elements of communication mix are presented, both those used by the company and those which are not used. The next part of the thesis deals with the analysis of the website traffic, which was carried out with the help of Google Analytics data and questionnaires. Then this analysis was followed by another analysis - of the profiles on social media Facebook and Instagram, which are used by the company as an another tool of online communication. The thesis also contains the costs, which the company payed for the online communication. On the basis of all the results, a suggestions for improvement of the company's online communication were developed.eng
dc.date.accepted2019-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam