Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKučera, Dalibor
dc.contributor.authorNeuwirthová, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-07T09:43:00Z
dc.date.available2023-03-07T09:43:00Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40069
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na současný trend ve výuce anglického jazyka, a to na tzv. early start neboli ranou výuku, jež je dnes nabízena téměř všemi mateřskými školami ve formě zájmového kroužku. Tato práce představí nejen současné odmítavé i souhlasné pohledy na ranou výuku, ale také teoretická východiska vývoje jazykové a komunikační kompetence dětí, téma učení se cizímu jazyku a jeho vlivy, společně s politikou výuky cizího jazyka ve světě i v České republice. Praktická část této práce se pokusí debatu o rané výuce obohatit osobními zkušenostmi šesti dětí, s nimiž byly vedeny rozhovory. Informace šesti dětských respondentů byly doplněny o poznatky jejich rodičů, kteří vyplnili krátký dotazník. Na základě několika předem vytyčených faktorů, jež pravděpodobně ovlivňují volbu rané výuky, byla získaná data analyzována a určité závěry byly vyhodnoceny.cze
dc.format122
dc.format122
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectearly startcze
dc.subjectraná výukacze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectzájmové vzdělávánícze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectearly starteng
dc.subjectEnglisheng
dc.subjectextra lessonseng
dc.subjectintervieweng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleVýuka anglického jazyka v mateřských školách a její vlivy na dítěcze
dc.title.alternativeEnglish Lessons at Nursery Schools and Their Influence on a Childeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49362
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focusing on the contemporary movement called "early start" in the education of the English language. Almost all nursery schools offer today the extra lessons for children. The diploma thesis presents not only the actual negative and positive arguments for the early start lessons but also the theoretical resource for the development of language and communicative competences of children. Also the topic of learning a foreign language and its influences as well as the politics of educating foreign languages in the world and in the Czech Republic are included. The practical part of the thesis will try to enrich the debate about the early start by individual experience and findings of six children who were interviewed. Their information was completed by the acquaintances of their parents that filled the questionnaire.eng
dc.date.accepted2019-09-03
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČeský jazyk a literatura - Anglický jazyk a literaturacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam