Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorEder, Jürgen
dc.contributor.authorOndráček, Robert
dc.date.accessioned2023-03-07T09:43:05Z
dc.date.available2023-03-07T09:43:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40087
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vztahem mezi galerií a veřejností. V rámci zkoumání jsou zohledněny všechny aspekty, které jsou pro fungování galerie existenčně důležité. První část práce je zaměřena na ekonomickou stránku fungování galerií, přičemž je kladen důraz především na marketing a management. V další části se práce naopak zaměřuje především na sociální aspekty galerie. Vedle návštěvnického publika je také kriticky nahlíženo na dělení umělecké sféry na komerční a nekomerční a k závěru se výzkum zaměřuje na pojem "sociálně angažované umění". Poslední část práce hodnotí dosavadní výzkum na praktických příkladech, a to především na příkladu Egon Schiele Art Centra v Českém Krumlově.cze
dc.format78 s. (152 224 znaků)
dc.format78 s. (152 224 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEgon Schiele Art Centrumcze
dc.subjectManagement galeriícze
dc.subjectsociálně angažované uměnícze
dc.subjectUNES-COcze
dc.subjectkulturní turismuscze
dc.subjectuměnícze
dc.subjectkulturacze
dc.subjectEgon Schiele Art Centereng
dc.subjectmanagement of art gallerieseng
dc.subjectsocially engaged arteng
dc.subjectUNES-COeng
dc.subjectcultural tourismeng
dc.subjectarteng
dc.subjectcultureeng
dc.titleKultur und Öffentlichkeit am Beispiel des Egon Schiele Art Zentrumscze
dc.title.alternativeCulture and public on the example of the Egon Schiele Art Centereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52869
dc.description.abstract-translatedThe aim of this this diploma thesis is to explore the relationship between the art galleries and the public. The key focus is to analyze indispensable approaches galleries should employ in order to survive on the cultural market. Firstly, the thesis discusses the economic aspects with the particular focus on the value added to the management and marketing of galleries. The next part deals with the social aspects. In addition to the gallery visitors and the influence of gallery interior on the visitor, the division of art on commercial and non-commercial sphere is explored. Furthermore, the term "socially engaged art" will be specified. The final discussion then shows the previous research by presenting practical examples to illustrate the importance of the issue, particularly focusing on the Egon Schiele Art Center in Český Krumlov.eng
dc.date.accepted2019-06-13
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČesko-německá areálová studiacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKönig, Jan Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam