dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Skorunková, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:55:49Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:55:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40206 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vzhled do problematiky integrace dětí převážně z bilingvních rodin předškolního a mladšího školního věku ve Velké Británii. Teoretická část bakalářské práce obsahuje kapitoly věnující se problematice integrace a inkluze dětí cizinců, bilingvismu, xenofobie, multikulturalitě, multikulturní výchově a rasismu. Praktická část je koncipována jako vícečetná případová studie, která má zmapovat náročnou integraci dětí jejichž rodným jazykem není angličtina. Výzkumné šetření je zpracováno kvalitativní metodou, a to prostřednictvím rozhovoru. Komunikačními partnery jsou rodiče dětí z bilingvních rodin a také učitelé těchto dětí. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace bilingvních rodin | cze |
dc.subject | výchova v multikulturním prostředí | cze |
dc.subject | xenofobie | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | rasismus. | cze |
dc.subject | integrating bilingual families | eng |
dc.subject | upbringing in a multicultural environment | eng |
dc.subject | xenophobia | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | racism. | eng |
dc.title | Cizojazyčná integrace dětí předškolního věku do vzdělávací instituce ve Velké Británii. | cze |
dc.title.alternative | The foreign-language preschool age children integration in the UK education institution. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47369 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the Bachelor work is to look into the issue of the integration of children from bilingual families, mostly pre-school and school age in the UK. The theoretical part contains chapters dealing with the issue of integration and inclusion of children of foreigners, xenophobia, multiculturalism, multicultural education and racism. The practical part is designed as a multiple case study to map sophisticated integration of children whose first language is not English. The research is a qualitative method, through conversation. Communication partners are the parents of bilingual families and teachers of these children. | eng |
dc.date.accepted | 2019-01-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |