Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorSkorunková, Gabriela
dc.date.accessioned2023-03-07T09:55:49Z
dc.date.available2023-03-07T09:55:49Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40206
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vzhled do problematiky integrace dětí převážně z bilingvních rodin předškolního a mladšího školního věku ve Velké Británii. Teoretická část bakalářské práce obsahuje kapitoly věnující se problematice integrace a inkluze dětí cizinců, bilingvismu, xenofobie, multikulturalitě, multikulturní výchově a rasismu. Praktická část je koncipována jako vícečetná případová studie, která má zmapovat náročnou integraci dětí jejichž rodným jazykem není angličtina. Výzkumné šetření je zpracováno kvalitativní metodou, a to prostřednictvím rozhovoru. Komunikačními partnery jsou rodiče dětí z bilingvních rodin a také učitelé těchto dětí.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegrace bilingvních rodincze
dc.subjectvýchova v multikulturním prostředícze
dc.subjectxenofobiecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectrasismus.cze
dc.subjectintegrating bilingual familieseng
dc.subjectupbringing in a multicultural environmenteng
dc.subjectxenophobiaeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectracism.eng
dc.titleCizojazyčná integrace dětí předškolního věku do vzdělávací instituce ve Velké Británii.cze
dc.title.alternativeThe foreign-language preschool age children integration in the UK education institution.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47369
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Bachelor work is to look into the issue of the integration of children from bilingual families, mostly pre-school and school age in the UK. The theoretical part contains chapters dealing with the issue of integration and inclusion of children of foreigners, xenophobia, multiculturalism, multicultural education and racism. The practical part is designed as a multiple case study to map sophisticated integration of children whose first language is not English. The research is a qualitative method, through conversation. Communication partners are the parents of bilingual families and teachers of these children.eng
dc.date.accepted2019-01-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam