Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKotlasová, Michala
dc.contributor.authorVajnerová, Jitka Františka
dc.date.accessioned2023-03-07T09:55:51Z
dc.date.available2023-03-07T09:55:51Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40211
dc.description.abstractPrezentační software je v současné době využíván nejen v obchodním světě, ale i ve vzdělávacím prostředí. Teoretická část této bakalářské práce se zabývá analýzou digitálních učebních materiálů zpracovaných učiteli a dostupných z internetu. Předmětem analýzy bude způsob, jak učitelé zpracovávají informace do podoby prezentace a jaké konkrétní prostředky k tomu využívají. Praktická část této práce bude realizována zejména dotazníkovým šetřením a interview pro případné doplnění. Účelem dotazníkového šetření bude zjistit, jaké prezentační programy učitelé konkrétně používají, jaké informace vkládají do výukových materiálů a jaké strategie volí pro jejich zpracování.cze
dc.format99 s. (77 435)
dc.format99 s. (77 435)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýuková prezentacecze
dc.subjectdigitální učební materiálycze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectprezentační softwarecze
dc.subjectEducational presentationeng
dc.subjectdigital educational materialseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectpresentation softwareeng
dc.titlePřístup učitelů k tvorbě výukové prezentacecze
dc.title.alternativeTeachers approach to creating educational presentationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47809
dc.description.abstract-translatedThe presentation software is used not only in the business world but also in the education environment. The first part of this bachelor's work is theoretic and provides the analysis of presentations created by teachers. The analysis will be processed from the point of view of the way used to put information in the presentations and type of information. The practical part consists of the questionnaire survey and interview among teachers. The questionnaire will be concentrated on the software used to create presentations, on the type of processed information and on the strategy chosen to present them.eng
dc.date.accepted2019-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavelková, Hana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam