dc.contributor.advisor | Kotlasová, Michala | |
dc.contributor.author | Vajnerová, Jitka Františka | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:55:51Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:55:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40211 | |
dc.description.abstract | Prezentační software je v současné době využíván nejen v obchodním světě, ale i ve vzdělávacím prostředí. Teoretická část této bakalářské práce se zabývá analýzou digitálních učebních materiálů zpracovaných učiteli a dostupných z internetu. Předmětem analýzy bude způsob, jak učitelé zpracovávají informace do podoby prezentace a jaké konkrétní prostředky k tomu využívají. Praktická část této práce bude realizována zejména dotazníkovým šetřením a interview pro případné doplnění. Účelem dotazníkového šetření bude zjistit, jaké prezentační programy učitelé konkrétně používají, jaké informace vkládají do výukových materiálů a jaké strategie volí pro jejich zpracování. | cze |
dc.format | 99 s. (77 435) | |
dc.format | 99 s. (77 435) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výuková prezentace | cze |
dc.subject | digitální učební materiály | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | prezentační software | cze |
dc.subject | Educational presentation | eng |
dc.subject | digital educational materials | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | presentation software | eng |
dc.title | Přístup učitelů k tvorbě výukové prezentace | cze |
dc.title.alternative | Teachers approach to creating educational presentations | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47809 | |
dc.description.abstract-translated | The presentation software is used not only in the business world but also in the education environment. The first part of this bachelor's work is theoretic and provides the analysis of presentations created by teachers. The analysis will be processed from the point of view of the way used to put information in the presentations and type of information. The practical part consists of the questionnaire survey and interview among teachers. The questionnaire will be concentrated on the software used to create presentations, on the type of processed information and on the strategy chosen to present them. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie a e-learning | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havelková, Hana | |