Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorCvrčková, Luisa
dc.date.accessioned2023-03-07T09:55:52Z
dc.date.available2023-03-07T09:55:52Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40212
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá LMŠ jako jednou z cest předškolního vzdělávání. V teoretické části je představena vzdělávácí koncepce a filosofie, ze které LMŠ vychází. Jakým způsobem rozvíjí LMŠ a příroda dítě v předškolním věku a v neposlední řadě poukazuje na roli pedagoga - průvodce v LMŠ. V případové studii v rámci kvalitativního výzkumu je zde představena jedna konkrétní LMŠ, její vznik a trvání až do dnešních dnů. Dále se zde formou hloubkových rozhovorů rozkrývají motivy rodičů k návštěvování takového typu zařízení i motivy pedagogů průvodců pracujících v tomto typu zařízení. LMŠ zde vystupují jako určitý fenomén, jakýsi návrat k něčemu přirozenému, člověku i přírodě blízkému.cze
dc.format57 s. (167 395 znaků)
dc.format57 s. (167 395 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlesní mateřská školacze
dc.subjectpřírodacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectpedagog-průvodcecze
dc.subjectforest kindergarteneng
dc.subjectnatureeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjecteducator-guideeng
dc.titleLesní mateřská školka jako cesta k přirozenosticze
dc.title.alternativeForest kindergarten as a way to natureeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47835
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with forest kindergarten as a type of preschool education. The theoretic part includes an introduction to educational concept and philosophy that forest kindergartens are based on. It also looks at a question how forest kindergarten and nature can develop and cultivate kids in preschool age and deals with the educator-guide role in forest kindergarten. In the case study within the qualitative research a particular forest kindergarten, its formation and the process of development up to present day is introduced. The statements of parents about their motivation to send their own children into this type of education and the statements of some educators-guides about their motive for working in kindergarten are included as well. All these motives and comments arise from by in-depth interviews  which were hold with these people. Forest kindergartens are seen as a specific phenomenom of coming back to something that is natural and close for human being.eng
dc.date.accepted2019-01-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam