dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Kubecová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:55:57Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:55:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40228 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze. Inkluze se v posledních letech stala probíraným tématem v laické i odborné veřejnosti. Názory na inkluzi jsou odlišné.Pedagogický pracovník je především zaměstnanec školy či zaměstnanec v zařízeních sociální péče, který vykonává pedagogickou, výchovnou, pedagogicky - výchovnou přímou činnost. Pedagogický pracovník je tedy pedagog, asistent pedagoga, vychovatel, pedagog volného času, psycholog, speciální pedagog atd. Mezi hlavní témata teoretické části bakalářské práce patří vzdělávání žáků s potřebou podpory v běžném i speciálním školství, obecné informace o inkluzi a inkluzivním vzdělávání. Praktická část se zabývá postojem pedagogických pracovníků pracujících na základních, středních školách a gymnáziích na inkluzi. Získávání dat bylo provedeno pomocí kvantitativního výzkumu metodou dotazníku. | cze |
dc.format | 57 s | |
dc.format | 57 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Inkluze | cze |
dc.subject | pedagogický pracovník | cze |
dc.subject | inkluzivni vzdelavani | cze |
dc.subject | Inclusion | eng |
dc.subject | Inclusion education | eng |
dc.subject | pedagogical worker | eng |
dc.title | Postoj pedagogických pracovníků k inkluzi. | cze |
dc.title.alternative | The attitude of pedagogical worker for the inclusion. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50051 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor´s thesis focuses on inclusion. Inclusion, is a topic highly developed by the experts and the non-professional public at the moment. Opions on inclusion are differ. Pedagogical workers are employed in schools or social care organization. Pedagogical workers are teachers, assistent of teacher, psychologist, tea etc. The main themes of theoretical parts include education children with special needs, information about inclusion and inclusion education. The practical part research teacher 's opion on iclusion on elementery and high schools and comprehensive school. Quantitative research was doing questionnaire survey method. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |