Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorKubecová, Veronika
dc.date.accessioned2023-03-07T09:55:57Z
dc.date.available2023-03-07T09:55:57Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40228
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze. Inkluze se v posledních letech stala probíraným tématem v laické i odborné veřejnosti. Názory na inkluzi jsou odlišné.Pedagogický pracovník je především zaměstnanec školy či zaměstnanec v zařízeních sociální péče, který vykonává pedagogickou, výchovnou, pedagogicky - výchovnou přímou činnost. Pedagogický pracovník je tedy pedagog, asistent pedagoga, vychovatel, pedagog volného času, psycholog, speciální pedagog atd. Mezi hlavní témata teoretické části bakalářské práce patří vzdělávání žáků s potřebou podpory v běžném i speciálním školství, obecné informace o inkluzi a inkluzivním vzdělávání. Praktická část se zabývá postojem pedagogických pracovníků pracujících na základních, středních školách a gymnáziích na inkluzi. Získávání dat bylo provedeno pomocí kvantitativního výzkumu metodou dotazníku.cze
dc.format57 s
dc.format57 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInkluzecze
dc.subjectpedagogický pracovníkcze
dc.subjectinkluzivni vzdelavanicze
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectInclusion educationeng
dc.subjectpedagogical workereng
dc.titlePostoj pedagogických pracovníků k inkluzi.cze
dc.title.alternativeThe attitude of pedagogical worker for the inclusion.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50051
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis focuses on inclusion. Inclusion, is a topic highly developed by the experts and the non-professional public at the moment. Opions on inclusion are differ. Pedagogical workers are employed in schools or social care organization. Pedagogical workers are teachers, assistent of teacher, psychologist, tea etc. The main themes of theoretical parts include education children with special needs, information about inclusion and inclusion education. The practical part research teacher 's opion on iclusion on elementery and high schools and comprehensive school. Quantitative research was doing questionnaire survey method.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam