Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorKolmanová, Lucie
dc.date.accessioned2023-03-07T09:55:59Z
dc.date.available2023-03-07T09:55:59Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40234
dc.description.abstractCílem práce je zjistit názory rodičů na integraci a inkluzi dětí s postižením do mateřských škol. Teoretická část obsahuje historický vývoj v péči o osoby se zdravotním postižením, dále vysvětlení základních pojmů, jako jsou: intaktní děti, osoby se specifickými vzdělávacími potřebami, zdravotní postižení a jeho rozdělení, dále pojmy integrace a inkluze, předškolní integrace. V teoretické části je také kapitola o postoji rodičů k integraci a inkluzi, a také kapitola o předsudcích naší společnosti. Praktická část se opírá o poznatky získané z dotazníku, který byl rozeslán pomocí internetové sítě rodičům intaktních dětí navštěvujících některou z mateřských škol po celé České republice.cze
dc.format72 str.
dc.format72 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectInkluzecze
dc.subjectDítě se specifickými vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectZdravotní postiženícze
dc.subjectRodičecze
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectA child with specific educational needseng
dc.subjectDisabilityeng
dc.subjectParentseng
dc.titlePohled rodičů intaktních dětí na integraci a inkluzi dětí s postižením do mateřské školycze
dc.title.alternativeView of parents of intact children on the integration and inclusion of children with disabilities in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51070
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to find out the opinions of parents on the integration and inclusion of children with disabilities in kindergartens. The theoretical part contains the historical development of care for people with disabilities, further explanation of basic terms such as: intact children, people with special educational needs, disability and its division, then the terms integration and inclusion, pre-school integration. The theory is looking into the attitude of parents to integration and inclusion and there is also concern about the prejudices of our society. The practical part is based on online survey sent to the parents of parents of intact children who are attending one of the kindergartens in Czech Republic.eng
dc.date.accepted2019-09-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam