dc.contributor.advisor | Šimandl, Václav | |
dc.contributor.author | Jiřinec, Michal | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:05Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40248 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci zjišťuji, jakým způsobem a jak často se využívají interaktivní tabule na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií v Jihočeském kraji. Průzkum provádím prostřednictvím dotazníků, které jsem rozdal žákům ve školách. V dotaznících se podívám na to, jak jsou školy vybaveny interaktivními tabulemi, v jakých předmětech a jak často je tabule využívána. Také zjišťuji, jak jsou žáci s tabulí při výuce spokojeni a jestli se jim zdá výuka kreativnější než s klasickou tabulí. Informace z dotazníku použiji do statistických metod, ze kterých je vše lépe vidět. V teoretické části se zaměřím hlavně na to, jak tabule funguje a jaké typy software tyto tabule využívají. | cze |
dc.format | 70s | |
dc.format | 70s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Interaktivní tabule | cze |
dc.subject | dotazníky | cze |
dc.subject | základní školy | cze |
dc.subject | Interactive whiteboards | eng |
dc.subject | elementary schools | eng |
dc.subject | learning methods | eng |
dc.title | Využití interaktivních tabulí na základních školách | cze |
dc.title.alternative | Use of interactive whiteboards in elementary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51686 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis focuses on interactive whiteboards and their application in elementary schools. The first part describes how whiteboards work and which types of software are used. The second part contains how elementary schools use whiteboards during their lessons. The main question of the bachelor thesis is manner and regularity of using. A quantitative analysis and statistics methods are used here. A survey is filled by children from elementary schools in the South Bohemian Region. The main result of the thesis is the evaluation of equipment and in which subjects whiteboards are used. The end of the thesis summarizes how children are satisfied with interactive whiteboards and creative learning methods during their lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie a e-learning | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havelková, Hana | |