Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorJiřinec, Michal
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:05Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40248
dc.description.abstractV této bakalářské práci zjišťuji, jakým způsobem a jak často se využívají interaktivní tabule na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií v Jihočeském kraji. Průzkum provádím prostřednictvím dotazníků, které jsem rozdal žákům ve školách. V dotaznících se podívám na to, jak jsou školy vybaveny interaktivními tabulemi, v jakých předmětech a jak často je tabule využívána. Také zjišťuji, jak jsou žáci s tabulí při výuce spokojeni a jestli se jim zdá výuka kreativnější než s klasickou tabulí. Informace z dotazníku použiji do statistických metod, ze kterých je vše lépe vidět. V teoretické části se zaměřím hlavně na to, jak tabule funguje a jaké typy software tyto tabule využívají.cze
dc.format70s
dc.format70s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInteraktivní tabulecze
dc.subjectdotazníkycze
dc.subjectzákladní školycze
dc.subjectInteractive whiteboardseng
dc.subjectelementary schoolseng
dc.subjectlearning methodseng
dc.titleVyužití interaktivních tabulí na základních školáchcze
dc.title.alternativeUse of interactive whiteboards in elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51686
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on interactive whiteboards and their application in elementary schools. The first part describes how whiteboards work and which types of software are used. The second part contains how elementary schools use whiteboards during their lessons. The main question of the bachelor thesis is manner and regularity of using. A quantitative analysis and statistics methods are used here. A survey is filled by children from elementary schools in the South Bohemian Region. The main result of the thesis is the evaluation of equipment and in which subjects whiteboards are used. The end of the thesis summarizes how children are satisfied with interactive whiteboards and creative learning methods during their lessons.eng
dc.date.accepted2019-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavelková, Hana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam