dc.contributor.advisor | Malinovská, Olga | |
dc.contributor.author | Burianová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:06Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40252 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci seznamuji čtenáře s vývojem dítěte do sedmi let, se hrou v mateřské škole a s didaktickými pomůckami. Dále si kladu za cíl seznámit učitele mateřských škol s možností výroby didaktických pomůcek z levných a recyklovatelných materiálů. V praktické části zjišťuji, které didaktické pomůcky na rozvoj smyslového vnímání jsou využívány v praxi ve školách v okresech Tábor, Písek a České Budějovice a zda je možné pomůcky pro tyto účely vyrobit v domácím prostředí. Pomocí polostrukturovaného rozhovoru hodnotím kvalitu pomůcky a možnosti jejího využití v praxi. | cze |
dc.format | 62 str. | |
dc.format | 62 str. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Didaktické pomůcka | cze |
dc.subject | vývoj dítěte od narození do předškolního věku | cze |
dc.subject | hry v mateřské škole | cze |
dc.subject | smyslové vnímání | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby
Anotation: | cze |
dc.subject | didactic tools | eng |
dc.subject | evolution of children up to the age of seven years | eng |
dc.subject | games in kindergarten | eng |
dc.subject | sensory input | eng |
dc.subject | special educational necessity | eng |
dc.title | Rozvoj smyslového vnímání u dítěte předškolního věku se SVP | cze |
dc.title.alternative | Development of sensory perception at pre-school children with SEN | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51854 | |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I apprise the readers with the evolution of children up to the age of seven years, games in kindergarten and didactic tools.
My aim is also Informix kindergarten teachers about the possibility of making didactic tools and games from recycled and cheap materials.
In my practical part I find out which didactic tools for sense perception are used in school practice in Tábor, Písek and České Budějovice counties. And if there is a possibility to make these tools in home environment for this purpose.
Using half structured dialogues I evaluate the quality and possibilities of further usage of these tools in practice. | eng |
dc.date.accepted | 2019-09-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |