Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorUhlíková, Veronika
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:09Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:09Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40257
dc.description.abstractBakalářská práce, ve své praktické části, obsahuje program kooperativních činností, při kterých děti mezi sebou spolupracují. Předem připravené činnosti byly otestovány ve vybrané mateřské škole a program byl celkově zhodnocen pro jeho další využití. Závěrečné výsledky této práce mohou pedagogům, ale i rodičům dětí předškolního věku posloužit jako inspirace pro dílčí kooperativní činnosti a zvýšit tak zapojení dětí do jednotlivých činností. Předpokladem pro praktickou část této bakalářské práce jsou teoretická východiska, která jsou rozdělena do čtyř oblastí. První z nich se obecně zaměřuje na kooperaci předškolního vzdělávání, její cíle a klíčové kompetence. Druhá část práce obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku z pohledu motoriky, emočního, sociálního a kognitivního vývoje. Třetí oblast seznamuje s možnostmi kooperativních činností a poslední část práce je věnována věkově heterogenním třídám v mateřské škole.cze
dc.format47 s. (+6 s. příloh)
dc.format47 s. (+6 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectcíle kooperacecze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjecthodnocení kooperacecze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectkooperativní činnosticze
dc.subjectkooperativní učenícze
dc.subjectvěkově heterogenní třídycze
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcooperation goalseng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjectcooperative evaluationeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectcooperative activitieseng
dc.subjectage heterogeneous classeng
dc.titleKooperativní činnosti v mateřské školecze
dc.title.alternativeCooperative activities in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51931
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis, in its practical part, contains the program of cooperative activities in which children cooperate. The pre-prepared activities were tested in a selected kindergarten and the program was generally evaluated for its further use. The final results can be a source of inspiration for teachers and parents of pre-schoolers to set cooperative activities and increase kids involvement in individual activities. The prerequisite for the practical part of this bachelor thesis are theoretical basis, which are divided into four areas. The first is generally focused on cooperation of pre-school education, its goals and key competencies. The second part contains characteristics of pre-school child from the perspective of motorics, emotional, social and cognitive development. The third area introduces the possibilities of cooperative activities and the last part is devoted to age heterogeneous classes in kindergarten.eng
dc.date.accepted2019-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam