Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorŠachlová, Kamila
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:21Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:21Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40282
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na řešené příklady z finanční matematiky s možností využití moderních technologií u vybraných úloh (internetové kalkulačky, tabulkový procesor Microsoft Excel a výpočetní nástroj Wolfram Alpha). Sbírka příkladů je určena pro střední školy a obsahuje tato témata: inflace, měnový kurz, úročení (jednoduché, složené, polhůtní, předlhůtní), spotřebitelské úvěry, RPSN, hypoteční úvěry, spoření (krátkodobé, dlouhodobé a jejich kombinace) a finanční produkty se státní podporou (stavební spoření, doplňkové penzijní spoření). Východiskem pro tvorbu úloh jsou Rámcové vzdělávací programy pro gymnázia. Při tvorbě úloh byl kladen důraz na rozvoj klíčových kompetencí v souladu s RVP G.cze
dc.format110 s.
dc.format110 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfinanční gramotnostcze
dc.subjectsbírka řešených příkladůcze
dc.subjectstřední školycze
dc.subjectúvěrycze
dc.subjectúročenícze
dc.subjectspořenícze
dc.subjectfinanční produktycze
dc.subjectFinancial literacyeng
dc.subjectCollection of solved exerciseseng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectloanseng
dc.subjectinteresteng
dc.subjectsavingseng
dc.subjectfinancial productseng
dc.titleSbírka příkladů z finanční matematiky pro SŠcze
dc.title.alternativeCollection of exercises of financial mathematics for high schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52661
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on solved tasks from financial mathematics. Chosen tasks were complemented with possible use of modern technology (internet calculators, spreadsheet Microsoft Excel and a computational knowledge engine Wolfram Alpha). A collection of tasks is intended for high schools and contains these topics: inflation, exchange rate, interest (simple and compound, decursive and anticipative), loans, APR, mortgage, savings (short-term, long-term and combined) and financial products with state support. The basis for creating tasks is Framework Education Programme for Secondary General Education. The tasks were created with emphasis on the development of key competences in accordance with FEP SGE.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRosa, Přemysl


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam