dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Brožková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40289 | |
dc.description.abstract | V rámci bakalářské práce byl navržen výukový program na téma myslivost a byly ověřovány znalosti žáků devátých tříd základních škol o dané problematice. Na testování spolupracovalo celkem 196 žáků ze sedmi škol Jihočeského kraje. Respondenti byli testováni formou nestandardizovaného didaktického testu. Efektivita výukového programu byla navíc ověřena na základě systému pretest - posttest (test před a po absolvování výukového programu) ve třech devátých třídách základních škol. Z výsledků práce je patrné, že žáci základní povědomí o myslivosti mají a absolvováním výukového programu došlo ještě k jejich rozšíření. | cze |
dc.format | 67 s. (132 648 znaků) | |
dc.format | 67 s. (132 648 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | myslivost | cze |
dc.subject | didaktické testy | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | Jihočeský kraj | cze |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | gamekeeping | eng |
dc.subject | didactical tests | eng |
dc.subject | learning programme | eng |
dc.subject | South Bohemian region | eng |
dc.title | Myslivost - výukový a osvětový program na sekundárním stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Hunting - educational program for secondary level of primary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 52721 | |
dc.description.abstract-translated | In this theses there was suggested the learning program covering the topic of gamekeeping and pupils of the ninth grade of the elementary school were tested on this topic. In total 196 pupils from 7 elementary schools from the South Bohemian region took part of the testing. The test had a form of non-standardized didactical test. The test efficiency was checked by the system of pretests and posttests (pupils took the best before and after the learning programme) in three different elementary school classes. The results show that pupils have a basic knowledge of gamekeeping and that the participation in the learning programme broadened this knowledge even further. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chmelová, Štěpánka | |