Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorBrožková, Michaela
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:25Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:25Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40289
dc.description.abstractV rámci bakalářské práce byl navržen výukový program na téma myslivost a byly ověřovány znalosti žáků devátých tříd základních škol o dané problematice. Na testování spolupracovalo celkem 196 žáků ze sedmi škol Jihočeského kraje. Respondenti byli testováni formou nestandardizovaného didaktického testu. Efektivita výukového programu byla navíc ověřena na základě systému pretest - posttest (test před a po absolvování výukového programu) ve třech devátých třídách základních škol. Z výsledků práce je patrné, že žáci základní povědomí o myslivosti mají a absolvováním výukového programu došlo ještě k jejich rozšíření.cze
dc.format67 s. (132 648 znaků)
dc.format67 s. (132 648 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectmyslivostcze
dc.subjectdidaktické testycze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjectJihočeský krajcze
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectgamekeepingeng
dc.subjectdidactical testseng
dc.subjectlearning programmeeng
dc.subjectSouth Bohemian regioneng
dc.titleMyslivost - výukový a osvětový program na sekundárním stupni základních školcze
dc.title.alternativeHunting - educational program for secondary level of primary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52721
dc.description.abstract-translatedIn this theses there was suggested the learning program covering the topic of gamekeeping and pupils of the ninth grade of the elementary school were tested on this topic. In total 196 pupils from 7 elementary schools from the South Bohemian region took part of the testing. The test had a form of non-standardized didactical test. The test efficiency was checked by the system of pretests and posttests (pupils took the best before and after the learning programme) in three different elementary school classes. The results show that pupils have a basic knowledge of gamekeeping and that the participation in the learning programme broadened this knowledge even further.eng
dc.date.accepted2019-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam