Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPech, Pavel
dc.contributor.authorJanů, Denisa
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:30Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:30Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40300
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na problematiku rovnic, které se probírají na základních školách, případně v nižších třídách gymnázií. Žáci se při řešení rovnic a při jejich použití dopouštějí četných chyb, které pramení ze špatného způsobu řešení konkrétní rovnice, ale hlavně z nesprávného způsobu sestavení dané rovnice. První část bakalářské práce je zaměřena na druhy rovnic (např. lineární, kvadratické, ...) a jejich způsob řešení. V druhé části je samotné použití rovnic při řešení jednotlivých úloh, kde se slovní úlohy řeší jak pomocí rovnice, tak i řešení pomocí úsudku, který se často na školách zanedbává. Na závěr jsou uvedeny úlohy na procvičení.cze
dc.format79 s. (54 600 znaků)
dc.format79 s. (54 600 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlineární rovnicecze
dc.subjectkvadratická rovnicecze
dc.subjectrovnice s neznámou ve jmenovatelicze
dc.subjectFrobeniova větacze
dc.subjectpřímá úměrnostcze
dc.subjectnepřímá úměrnostcze
dc.subjecttrojčlenkacze
dc.subjectúlohy o směsích a roztocíchcze
dc.subjectúlohy o pohybucze
dc.subjectúlohy o společné prácicze
dc.subjectúsudekcze
dc.subjectLinear equationseng
dc.subjectquadratic equationseng
dc.subjectequations with unknown in denominatoreng
dc.subjectFrobenius theoremeng
dc.subjectdirect proportionalityeng
dc.subjectinverse proportionalityeng
dc.subjectcross-multiplicationeng
dc.subjectexercises on mixtures and solutionseng
dc.subjectexercises on movementeng
dc.subjectwork word problemseng
dc.subjectjudgementeng
dc.titleRovnice na základních školáchcze
dc.title.alternativeEquations at high schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52877
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor's thesis is focused on the issues of equations, taught on elementary and high schools. Students make numerous errors when solving them, which stem from the wrong ways of solving these equations, but more importantly from assembling them. The first part of the thesis is focused on the types of equations (linear, quadratic, ...) and the ways of solving them. In the second part is the usage of equations when solving given problems. These word problems are solved through the usage of equations and the through the student's judgement, that most schools don't develop. There are exercises at the end of the thesis.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHašek, Roman


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam