Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorŠtěpánková, Jana
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:35Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:35Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40308
dc.description.abstractBakalářská práce mapuje projevy nekázně, vyskytujících se na ZŠ, je zde popsán pohled učitelů na své kompetence ve směru k řešení nekázně. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány základní teoretické poznatky, týkající se nekázně ve školách a přístupů ke kázni ve školách. Praktická část zkoumá projevy nekázně, kterou řeší učitelé na ZŠ, a to z jejich pohledu. Autorka dále mapuje, jak se cítí učitelé připraveni na řešení situací, které vznikají. V souladu s cílem práce je použit kvantitativní výzkumný přístup a sběr dat pomocí dotazníků. Výběrový soubor tvoří pedagogičtí pracovníci ZŠ.cze
dc.format63 s. (15 s. příloh)
dc.format63 s. (15 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectnekázeňcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectžácicze
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectindisciplineeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectpupilseng
dc.titleProjevy nekázně z pohledů učitelů základních školcze
dc.title.alternativeDisplay of indiscipline from elementary teachers perspectiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53014
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to map expression of indiscipline at elementary schools and is describing teacher's perspective to their competencies in solving indiscipline problems. This thesis is divided in theoretical and practical part. In theoretical part is described basic theoretical knowledges related to indiscipline at schools and approach to discipline at schools. Practical part elaborates on show of indiscipline from teacher's perspective, which they face at elementary schools. In next part author of this thesis elaborates more on teachers feeling about facing situation, which they face at schools. In accordance with aim of this thesis are used quantitative research and questionnaire survey to collect data. As sample for surveys are used elementary schools' teachers.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam