dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Štěpánková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:35Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40308 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce mapuje projevy nekázně, vyskytujících se na ZŠ, je zde popsán pohled učitelů na své kompetence ve směru k řešení nekázně. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány základní teoretické poznatky, týkající se nekázně ve školách a přístupů ke kázni ve školách. Praktická část zkoumá projevy nekázně, kterou řeší učitelé na ZŠ, a to z jejich pohledu. Autorka dále mapuje, jak se cítí učitelé připraveni na řešení situací, které vznikají. V souladu s cílem práce je použit kvantitativní výzkumný přístup a sběr dat pomocí dotazníků. Výběrový soubor tvoří pedagogičtí pracovníci ZŠ. | cze |
dc.format | 63 s. (15 s. příloh) | |
dc.format | 63 s. (15 s. příloh) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | nekázeň | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | indiscipline | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.title | Projevy nekázně z pohledů učitelů základních škol | cze |
dc.title.alternative | Display of indiscipline from elementary teachers perspective | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 53014 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is to map expression of indiscipline at elementary schools and is describing teacher's perspective to their competencies in solving indiscipline problems. This thesis is divided in theoretical and practical part. In theoretical part is described basic theoretical knowledges related to indiscipline at schools and approach to discipline at schools. Practical part elaborates on show of indiscipline from teacher's perspective, which they face at elementary schools. In next part author of this thesis elaborates more on teachers feeling about facing situation, which they face at schools. In accordance with aim of this thesis are used quantitative research and questionnaire survey to collect data. As sample for surveys are used elementary schools' teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |