Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorPrchalová, Petra
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:40Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:40Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40315
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá pedagogickou diagnostikou prováděnou v běžných mateřských školách, a okamžikem, kdy učitelka nabude podezření, že vývoj některého z dětí se odchyluje od normy. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části bylo cílem vymezení základních pojmů týkajících se tématu práce - především pedagogická diagnostika, pedagogická komunikace. Ve výzkumné části popisuji, jak učitelky mateřských škol provádějí pedagogickou diagnostiku, a jak o případném podezření na odchylný vývoj dítěte komunikují s jeho rodiči.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectučitelkacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectodchylný vývojcze
dc.subjectspeciální potřebycze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectchildeng
dc.subjectpedagogical diagnosticseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectdeviating developmenteng
dc.subjectspecial needseng
dc.subjectparentseng
dc.titleKomunikace s rodiči o speciálních potřebách jejich dětí v MŠcze
dc.title.alternativeCommunication with parents about their children´s special needseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53291
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with pedagogical diagnostics carried out in common kindergartens and the moment when the teacher suspects that the development of one of the children deviates from the norm. The thesis is divided into the theoretical and the research part. In the theoretical part the aim was to define the basic terms related to the topic of the work - especially pedagogical diagnostics, pedagogical communication. In the research part I describe how kindergarten teachers carry out pedagogical diagnostics and how they communicate with the parents if there is any suspicion of diverging child development.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMalinovská, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam