dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Šimsová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:43Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40320 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je dvouleté dítě v mateřské škole - pohled rodičů a učitelek mateřských škol. Bakalářská práce je rozčleněna na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje s charakteristikou vývojové etapy, do které dvouleté děti spadají. Dále obsahuje jednotlivé vývojové oblasti s důrazem na teorii vazby, teorii separace a individuace, období vzdoru a sebepojetí. Praktická část obsahuje a seznamuje s výsledky výzkumné sondy hloubkových rozhovorů vedených s učitelkami mateřských škol a rodiči dvouletých dětí. Cílem práce je zjištění důvodů vedoucí rodiče k umístění dvouletého dítěte do mateřské školy. Odkrýt problematiku adaptace a přiblížit specifika práce s dvouletými dětmi. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dvouleté děti | cze |
dc.subject | potřeby dítěte raného věku | cze |
dc.subject | teorie separace- individuace | cze |
dc.subject | vzdělávání dětí do tří let | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | a two-year-old child | eng |
dc.subject | the needs of young children | eng |
dc.subject | the individualization - separation theory | eng |
dc.subject | education of young children up to 3 years of age | eng |
dc.subject | a kindergarten | eng |
dc.title | Dvouleté dítě v mateřské škole - pohled rodičů a učitelek mateřských škol | cze |
dc.title.alternative | 2 years old child - view of parents and nursery teachers | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 53719 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this paper is a 2 years old child - view of parents and nursery teachers. The paper consists of a theoretical and practical part. The theoretical part will introduce characteristics of two-year-old child's development phases with an emphasis on bonding, separation and individualization theory, a period of defiance and self-discovery. The practical part will explain the findings from interviews with kindergarten teachers and parents. The aim of this paper is to explore what motivates parents to place two-year-old children into kindergarten, examine the ways of working with young children and problems of their adaptation. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |