Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorŠimsová, Kristýna
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:43Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:43Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40320
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je dvouleté dítě v mateřské škole - pohled rodičů a učitelek mateřských škol. Bakalářská práce je rozčleněna na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje s charakteristikou vývojové etapy, do které dvouleté děti spadají. Dále obsahuje jednotlivé vývojové oblasti s důrazem na teorii vazby, teorii separace a individuace, období vzdoru a sebepojetí. Praktická část obsahuje a seznamuje s výsledky výzkumné sondy hloubkových rozhovorů vedených s učitelkami mateřských škol a rodiči dvouletých dětí. Cílem práce je zjištění důvodů vedoucí rodiče k umístění dvouletého dítěte do mateřské školy. Odkrýt problematiku adaptace a přiblížit specifika práce s dvouletými dětmi.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdvouleté děticze
dc.subjectpotřeby dítěte raného věkucze
dc.subjectteorie separace- individuacecze
dc.subjectvzdělávání dětí do tří letcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecta two-year-old childeng
dc.subjectthe needs of young childreneng
dc.subjectthe individualization - separation theoryeng
dc.subjecteducation of young children up to 3 years of ageeng
dc.subjecta kindergarteneng
dc.titleDvouleté dítě v mateřské škole - pohled rodičů a učitelek mateřských školcze
dc.title.alternative2 years old child - view of parents and nursery teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53719
dc.description.abstract-translatedThe topic of this paper is a 2 years old child - view of parents and nursery teachers. The paper consists of a theoretical and practical part. The theoretical part will introduce characteristics of two-year-old child's development phases with an emphasis on bonding, separation and individualization theory, a period of defiance and self-discovery. The practical part will explain the findings from interviews with kindergarten teachers and parents. The aim of this paper is to explore what motivates parents to place two-year-old children into kindergarten, examine the ways of working with young children and problems of their adaptation.eng
dc.date.accepted2019-04-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam