Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Martina
dc.contributor.authorHrušková, Petra
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:51Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:51Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40332
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zdravým vývojem nohy u předškolních dětí a možnostmi, jak tento vývoj podpořit. Teoretická část této práce je rešeršního charakteru, věnuje se anatomii nohy, odchylkám od zdravého vývoje, možnostem prevence a nápravy při nevhodném stavu. Praktická část zahrnuje návrh vzdělávacího programu, který vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Zahrnuje preventivní cvičení pro nohy, tvořivé činnosti, hry a snaží se dětem vzdělávací obsah smysluplně předat. Programu se účastnilo 37 dětí (22 chlapců, 15 dívek) předškolního věku (5-7 let) ze dvou tříd různých mateřských škol. Reflexe programu proběhla prostřednictvím individuálních rozhovorů s dětmi, vlastním pozorováním, ústním sdělením dohlížejících pedagogů a sebereflexí. Program vytvořený s podporou běžně dostupných pomůcek byl dětmi i pedagogy hodnocen pozitivně a je zařaditelný jako celek nebo po částech do běžné předškolní výuky.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnohycze
dc.subjectplochá nohacze
dc.subjectpreventivní cvičenícze
dc.subjectvzdělávací programcze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectfeeteng
dc.subjectflat feeteng
dc.subjectpreventive excerciseseng
dc.subjecteducational programmeeng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.titlePodpora zdravého vývoje nohy u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeSupporting healthy leg development in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53909
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with healthy feet development in pre-school children and the possibilities to support it. The theoretical part of this thesis consists of a literature survey and deals with anatomy of the feet, deviations from healthy development, prevention possibilities and inappropriate condition correction possibilities. The practical part includes a proposal of an education program based on the framework educational program for pre-school education. It includes preventive exercises for legs, creative activities, games, and education of the content to the children in a meaningful way. The program was attended by 37 children (22 boys, 15 girls) of pre-school age (5-7 years old) of two classes of different pre-school facilities. The evaluation of the program was carried out through individual interviews with the children, our own observation, oral communication of supervising teachrs and self-reflection. The program created with the support of commonly available aids was evaluated positively by children and the educators and can be included as a whole or in the part in a standard pre-school education.eng
dc.date.accepted2019-04-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam