dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Cábová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:54Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40337 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak probíhá adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem do běžné mateřské školy. Teoretická část je věnována socializaci dítěte, vývoji řeči v předškolním věku, druhům komunikace. Dále pak také adaptaci dítěte do prostředí mateřské školy a možnosti podpory dítěte s odlišným mateřským jazykem.
Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem. Prostřednictvím rozhovorů s pedagogy je popsáno, jak se začleňují čtyři děti s odlišným mateřským jazykem do běžné mateřské školy. V závěru jsou popsány výsledky tohoto výzkumu. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Děti s odlišným mateřským jazykem | cze |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | komunikace. | cze |
dc.subject | Children with a different mother tongue | eng |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.subject | communication. | eng |
dc.title | Začlenění dětí s odlišným mateřským jazykem do MŠ | cze |
dc.title.alternative | Integration of children with different maternal language to kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 53933 | |
dc.description.abstract-translated | The objective of this bachelor thesis is to determine the adaptation of children with a different mother tongue into a common nursery school. The theoretical part focuses on child's socialization, language development at preschool age, types of communication. Furthermore, it examines the adaptation of a child into a nursery school environment and possibilities of support of a child with a different mother tongue.
The practical part consists of a qualitative research. Integration of four children with a different mother tongue into a common nursery school is described through interviews with pedagogues. The research results are described in conclusion of this work. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Malinovská, Olga | |